new

.

štvrtok, 23. mája 2013

Interview with Cherry

Prvý a exkluzívny rozhovor s mojou kamarátkou, spolužiačkou, skvelou fotografkou Veronikou (vo svete blogov si vraví Cherry), ktorá musela byť v tejto rubrike. Lebo keď spoznáte blond dievča so zaujímavou tváričkou ozdobenou zelenými očami a krásne stvorenými perami, ktoré miluje Hello Kitty, hoci sa jej páči tvrdšia hudba a stále stíska v rukách foťák, nemôžete to nechať len tak! Množstvo rozporuplných vlastností, zaujímavých nápadov s hlavou, ktorá úplne inak vníma svet, navyše v peknom obale. Takú zaujímavú osobu ste ešte nestretli, to vám teda sľubujem.



Takže, začneme takým netradičným predstavením. Akých 5 slov ťa najlepšie vystihuje?
Lenivá, spontánna, bláznivá, kreatívna? Musí byť 5?


Keďže som mala možnosť s tebou spolupracovať veľakrát, či už v úlohe "modelky", alebo len osoby, ktorá od teba potrebovala fotky, viem, že si nadšená fotografka...ako to vlastne začalo?
Tak to bude asi dlhá odpoveď. Začalo to, keď som dostala prvý telefón s fotoaparátom. Fotila som úplne všetko. Nikto nechápal na čo to robím a ani ja sama. Len som vedela, že si chcem jednoducho pamätať úplne všetko. Prehĺbilo sa to vtedy, keď moja mama dostala na Vianoce digitálny fotoaparát. Od vtedy som ho nepustila z ruky. A dá sa povedať, že ho držím dodnes, aj keď od tej doby sa už zmenil.


Aké sú tvoje obľúbené fotografické objekty?
No možno by som to nenazvala fotografické objekty, pretože som schopná vyfotiť 60 fotiek na liste v tráve :D Ale najradšej asi ľudí, aj keď som ešte nie som v takom štádiu aby som dokázala prenášať vnútorné emócie na fotografiu. (dúfam, že sa časom a skúsenosťami zlepší).


A tvoja vysnívaná fotka?
Nad tým sa musím zamyslieť, lebo dá sa povedať, že každý deň ma napadne nejaká ktorá je moja vysnívaná. Ale asi fotka spravená pod vodou v mori, alebo v nejakom amazonskom pralese s kmeňom "ungubungu"

Taký kmeň fakt existuje?
Nie, to je prvé čo ma napadlo :-D

Máš osobu, ktorú by si chcela mať na fotkách, ale už to nie je možné?
Keby sa jedná o rodinné fotografie určite áno.

Kto, alebo čo ťa najväčšmi inšpiruje?
Bála som sa tejto otázky, pretože na ňu odpovedať naozaj neviem. Mám pocit ako by som v tomto smere bola konečne sama sebou. Ale určite sú ľudia, umelci, ktorých tvorba sa mi páči, ale práve inšpirovaním by som to nenazvala. Skôr ma inšpiruje človek ktorého fotografujem. Tým , čo z neho vyžaruje, ako sa správa...

Rodí sa v tvojej umeleckej hlave nejakým špecifickým spôsobom fotografický nápad?
V tomto mám divné myšlienkové pochody. Najčastejšie dostávam nápady vtedy, keď to najmenej čakám. Napríklad idem zo školy ponorená do hudby v sluchátkach. Odrazu uvidím list, potom nejakého človeka, potom odrazu začne pršať, a mňa napadne niečo také, ako napríklad, čo tak v septembri ísť fotiť do vody :P

Haha, o tom redakcia vie, svoje.. :-P
Tak, tak.

Dobre, prejdime trošku k súkromiu. Už máš skoro doštudovaný odevný dizajn. Podpísal sa na tebe nejako ten odbor? Myslím to tak, či zanechal v tebe nejakú "módnu" stopu, alebo niečo, čo sa podpísalo na tvojom štýle?
Presne nad týmto som nedávnom rozmýšľala. Celé 4 roky som, dá sa povedať trpela, lebo som robila niečo, čo ma jednoducho nezaujímalo. Ale keď si to tak v hlave všetko zhrniem, zistila som, že to až také hrozné nebolo. Naučila som sa šiť, tým nemyslím opraviť si dierku na ponožke, ale naozaj vytvoriť niečo originálne a hlavne to, že nie som odkázaná na tuctové veci s nemenovaných obchodov, ktoré keď si kúpim, má polovica Slovenska. A tak tiež to, že nikdy, ale naozaj nikdy sa nesnažte zladiť strieborné doplnky so zlatými :D

Ako si predstavuješ svoj život ďalej?
Môj život si predstavujem dosť rozprávkovo. V prvom rade sa chcem zamestnať a presťahovať do Bratislavy. Zaplatiť si kurzy fotenia a zdokonaliť sa v angličtine. Prenajať si vlastný ateliér a živiť sa fotením. Tiež by som určite rada vyskúšala zahraničie. Je toho naozaj strašne veľa, ale zase verím že som priebojný človek a niečo z toho určite dosiahnem.

Prezradíš nám niečo o umeleckých dielach na tvojom tele?
Umelecké diela to ešte len budú, pretože tetovanie sa mi páči a určite v tom budem pokračovať. Mám tetovanie na chrbte, členku a stehne. Na stehne mám smrtihlava, ktorý má znamenať smrť a mne má pripomínať, že je všetko pominuteľné a že treba žiť pre daný okamih a nemyslieť na to čo bude. Tetovanie na chrbte pre mňa znamená, že nikdy nestratím svoju tvár a žabka na členku, tú mám skôr ako talizman, pretože ich milujem.

Na čo máš práve teraz chuť?
Práve teraz by som najradšej skočila do vody, napchávala sa zmrzlinou, upiekla nejaký dobrý zákusok, šla niekam na výlet, ale miesto toho ležím a už dve hodiny pozerám do notebooku :D

Ďakujem za rozhovor!


Veronika s Finnkim:


...keď vravíme o fotení vo vode:

Pár obľúbených fotiek z jej vlastnej galérie:




Ak máte záujem spoznať viac: http://cherrysiss.blogspot.sk/ (jej blog )




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára