new

.

sobota, 19. októbra 2013

My love is LP

Tak a je to tu!! Nový singel kapely, ktorá si v rebríčku mojich najlmilších kapiel drží prvenstvo už  5 rokov, tu má opäť nový singel. The light that never comes.

Moja prvá reakcia bol asi takáto: „dožila som sa okamihu, kedy Linkin Park vydali typickú disco-techno pesničku!“ a hodila som sa do vankúša. Samozrejme že mi to nedalo...počúvam ju už desiaty krát a vravím to rytmické óóó...
Hudobná elita na čele s Benningtonom a Shinodom, a nech to vyznie akokoľvek narcisticky, mám pocit, akoby hrala len pre mňa. Napíše drzo text, s ktorým sa viem vždy stotožniť, pridá k tomu hudbu, ktorá mi otvorí srdce a dostane ma do inej dimenzie....ako to dokážu?

V mojich očiach ostávajú hrdinami. Lebo nikomu sa nikdy nepodarilo a nepodarí to, čo im. Zharmonizovať taký obrovský hudobný kontrast, ako je rap a rock, pridať k tomu dídžeja a ešte to tak rafinovane zremixovať, aby sa podlamovali kolená,  to chcelo poriadnu dávku odvahy, fantázie, tvorivosti a makania.

Toto je veľká láska. Proste si ma totálne získali, takže si dovolím tvrdiť, že keby aj vydajú nejakú pop sračku s banálnym lyricsom, zamilujem si ju!

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára