new

.

pondelok 25. novembra 2013

Ako bolo na Svadbe?

Túto sobotu som mala tú česť byť  hosťom na Svadbe podľa námetu Antona Pavloviča Čechova. V novej podobe ju zahrali herci z Trenčianskeho mestského divadla, kde sa predviedla aj moja priateľka, skvelá herečka, Kristína Holá, ktorá zahrala najsmutnejšiu nevestu s kamennou tvárou.

Najprv na vás esteticky zapôsobí celkové prevedenie scény, pretože ste akoby hosťami tejto veľkolepej udalosti v Cukrárni u pána Dimbu a sedíte priamo na pódiu s hlavnými aktérmi a  sledujete ich netradičnú veselicu. Tá vám vyrozpráva osobitý nadčasový príbeh upriamujúc pozornosť na trpkú spoločenskú morálku. Ďalej je to červeno- biele ladenie, nevestine šaty s krásnou kvetinovou ozdobou na hlave a jej obrovský žiaľ, ktorý vás núti hľadieť na ňu a ľutovať jej ťažké životné rozpoloženie.

No na čo by som mala prezrádzať viac, keď predstavenie sa bude hrať ešte v januári, v Kine Hviezda v Trenčíne. Som však nesmierne rada, že som mohla byť jedným z „hostí“ a neprišla tak o netradičný hodnotný umelecký zážitok.


Obrázok, zdroj: https://www.facebook.com/events/530587193704068/?fref=ts




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára