new

.

nedeľa 10. novembra 2013

Italy...

Takže, keď ti život ponúkne príležitosť, vezmi si ju a poďakuj :P A tak sa uskutočnil môj pracovný výletík do Talianska, kam ma pozvala sesternica s tetou.
Navštívila som Brixen, čo je mesto na severe Talianska...kontrast alpských zasnežených kopcov a zelených pasienok na ktorých si veselo trávičku prežúvajú kravičky. V tejto oblasti sa hovorí nemeckým dialektom a je to kraj tirolský. To znamená, tradične zariadené hotely s poľovníckou tematikou, pivné festivaly plné ľudí odetých do typických miestnych krojov - dirndlov.



Keď som zašla nižšie a to do Bolzana, počula som konečne taliančinu. A zažila večeru o akej sa mi ani nesnívalo...proste ako Pretty woman...
Reštaurácia sa volala Mare Chiaro a toto som ochutnala:


biele víno Sauvignon blanc, ktoré tekutým spôsobom obohacovalo našu večeru :)


pizzové tyčinky zaliate olivovým olejom s bylinkami


predjedlo pre dvoch: Antipasto misto della casa


hlavné jedlo: Linguine al astice


dezert: Tortino al cicciolato
(pri tomto dezertíku ma pochytila gastronomická katarzia a išli mi slzy do očí...nerobím si srandu, spojenie čokolády v tejto úžasnej tečúco- pevnej podobe, vanilkovej zmrzliny, šľahačky a čerstvých jahôd je raj pre chuťové poháriky )

 Ďalším skvelým zážitkom bolo ochutnanie miešaných nápojov:


 Veneziano - obsahuje pomarančový likér, prosseco, pomaranč, Aperol, ľad a minerálnu vodu. Dostali sme k nemu zelené olivy v chilli omáčke.


Vedľa talianskeho cappuccina s krémovou penou mám Huga, nápoj, ktorý obsahuje šampanské, bazový sirup, minerálku a čerstvú mentu. Osviežujúce pitie. 


walking....


No a napokon zbierka kozmetiky. Ak zájdete do Talianska, určite navštívte sieť predajní s kozmetikou KIKO. Niečo ako naša Pupa, nádherne zhromaždená kozmetika s hromadou testerov, ktoré môžete vyskúšať za super ceny, pestrá škála lakov na nechty, ale aj skvelé očné tiene. Jeden čierny na bežný deň a jeden čierny glamour s trblietkami na večerné vyžitie :) V Aqua nad Sapone som si kúpila obrovský telový krém z takej orientálnej edície. Naozaj nádherná ženská nevtieravá vôňa a príjemná konzistencia. Ten dostať aj na Slovensku :)




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára