new

.

nedeľa 17. novembra 2013

Momentálna konštelácia mojich životných sekcií

Rozmýšľanie:
Ach. Snažím sa využiť svoju nesmiernu osamelosť na dobrú vec. 
Človek napokon zistí, že jediný koho má, je on sám. S ním sa narodí a s ním aj umrie...

Pracovanie:
Skĺbiť módu so žurnalistikou nie je možno také jednoduché, aké som si myslela. 
Ale čo má štúdium odevného dizajnu spoločné so štúdiom žurnalistiky??
Tak ako je v odevnom dizajne dôležité poznať teóriu technológie na správne vypracovanie odevov, tak je v žurnalistike potrebné poznanie gramatiky na písanie článkov. 

Čítanie:


50 odtieňov temnoty + nemecký Vogue, v ktorom si prezerám len obrázky (po nemecky neviem :D)
Tvorenie:


Golierik vo fáze tvorenia.



Golieriky hotové.
Kúpite tu :)



A toto je moje mega dielko, na ktoré som nesmierne pyšná. Aby ste ma chápali, milujem klip I don´t care od Apocalypticy a Adama Gontiera.(http://www.youtube.com/watch?v=qxDcWvZCSRg)
Vždy som túžila nosiť takéto kostýmy, celkovo preniknúť do sveta tohto domu a žiť v ňom. Veď si to len predstavte - nehanebné šatôčky inšpirované viktoriánskym štýlom v znení najnádhernejšej muziky na svete. Nekonečná oslava, čudný, ale vášnivý tanec a stoly plné jedla a ovocia . A tie fyzické metafory...  
Vytvorením tohoto golierika som o krok bližšie k tejto mojej absurdnej túžbe. Ale nakoniec sa v hlave tvorí nejaká predstava, že sa to asi dá...uvidíme. 





Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára