new

.

utorok 24. decembra 2013

My Christmas morning

Dnes ma tá nálada už nejako chytila. Najprv za nohy, lebo som si dala takéto ponožky. Proste Christmas froté edition:


Potom som balila vianočné darčeky a vyrábala gift tags. Také rýchle, efektné, gombíkové vo farbách Vianoc, v zelenej a červenej:




Popritom som popíjala skvelý vianočný punč. Sladký, primerane alkoholický s jabĺčkami a mandarínkami. 


Svojmu drahému som darček zabalila v temnom vintage štýle. Použila som baliaci papier s viktoriánskym vzorom (Tesco), saténovú mašľu a menovku som vyrobila pomocou čipky a výkresu. 




Môj kozmetický prírastok, ktorým som skrášlila svoje nechty je lak od Miss Sporty, ktorý sa práve hodí na večierky, party a pokojne aj k vianočnému stolu :) Momentálne kúpite v 101 Drogerie. 


Tak šťastné a veselé Vianoce a užívajte každý svojim spôsobom, hlavne aby to bolo tak, aby vám bolo dobre!









Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára