new

.

piatok, 17. januára 2014

Najlepšia omietka na tvár

Asi som stereotypná a nudná, ale keď v kozmetike niečo vyskúšam a je to dobré, tak to potom používam stále. Som rada, že som si v drogérii našla svoje zlatíčka, ktoré mi vyčaria presne ten krycí výsledok, aký od tohto druhu kozmetiky vyžadujem.
Čo sa týka púdru, som strašne nespokojná s tým, že neexistuje ešte bledší, ako je klasická svetlá jednotka. Ja osobne by som prijala úplne biely púder (jediná súčasná možnosť je zájsť do Nosferatu a kúpiť ho tam). A to je jediný môj kozmetický problém, nájsť správny odtieň púdru.

Čo teda používam? 

- korektor od Miss Sporty (bledý, super hustota, dlho vydrží a neprekonateľná cena)
- BB Cream od Garnier (prijateľnejšia verzia niečoho ako je make-up, bez zbytočného upchávania pórov, stačí jemná vrstvička, ktorá pripraví pokožku tváre na nános púdru - bez niečoho vlhkého by sa na tvári vytvorili z púdru len šupinky)
- púder Dermacol


Nanášanie:


- na tmavo vyznačené miesta (kruhy pod očami, nos a čelo) nanášam korektor a rozotriem ho dôkladne prstami
- potom nanesiem tenkú vrstvu BB creamu (spravím drobné bodky na čelo, líčka, bradu) a rozotieram
- po základných úpravách všetko zaklincujem prepudrovaním.

Prajem príjemnú rannú korekciu toho, čo PánBožko stvoril :P


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára