new

.

sobota 25. januára 2014

Týždeň kozmetiky...

Tento týždeň považujem za týždeň kozmetiky z dvoch dôvodov:

1. Šťastie v našej drogérii v podobe koša so 75 percentnými zľavami na laky na nechty, rúže, lesky, v ktorom som sa samozrejme s nadšením pohrabala ako každá ženská kozmetická maniačka. Odniesla som si 3 vychytávky:
Spevňovač na nechty, NYC
Lak na nechty Miss Sporty v staro-béžovej farbe
Lak na nechty Miss Sporty z edície Goth Me Ur, proste čierny
Štvrtá vychytávka je môj najobľúbenejší Odlakovač Sando s glycerínom a bez acetónuktorý kúpite v Tescu.



2. Vo štvrtok som si na autobusovej stanici kúpila La Femme, aby som sa zabavila počas čakania na autobus. K valentínskemu vydaniu bol samozrejme darček - pleťová maska Balea. A tak som sa rozhodla poňať tento post netradične so štipkou experimentovania v podobe vyskúšania tohoto pleťového zázraku na sebe a prinášam vám mini-foto-report.


Maska  od Baley, čo je známa značka z DM drogérie je malý balíček určený na dve použitia (výhodné pre mamu s dcérou či dve kamošky, ktoré sa rozhodli pre osobitý druh skrášľovacieho relaxu). Má zaujímavú gélovú konzistenciu, veľmi príjemnú nevtieravú a zároveň sviežu vôňu a obal sľubuje hĺbkové čistenie, ktoré nastáva po nanesení veľkého množstva emulzie na tvár, okrem priestoru očí a úst. 



Po uplynutí 15-tich minút treba masku strhnúť. Po okrajoch sa začnú vytvárať viditeľné hranice, ktoré pomôžu k odlepeniu masky z tváre. Zvyšky, ktoré sa vám nepodarilo odstrániť týmto spôsobom, zmyjete pomocou teplej vody.


Vyzerá to trošku morbídne. Ja osobne nemám s pleťou problémy, pleťová maska je pre mňa skôr takým zážitkom, druhom starostlivosti, ktorý si doprajem raz za čas z nejakej takej ženskej kozmetickej iniciatívy. Táto ma veľmi milo prekvapila a zaujala, potešila ma jej vôňa. Čo sa týkalo nejakých zlepšení, postrehla som zmatnenie a zjemnenie pleti. Po opláchnutí masky odporúčam naniesť hydratačný krém na tvár, predsa len maska pokožku tváre vysušila, aby z nej odstránila mastné chybičky, usadené v póroch. 


Prajem príjemné maskovanie :D...(keď už sú tie maškarné...)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára