new

.

nedeľa 23. februára 2014

Večerník

Ach, moje zdochlinky. Akonáhle som odišla na intrák, ich nálada poklesla, tak ako moja. Ale tak, približujú sa k tej farbe black...ako nôti Lauri...when you´re sad, and no one knows it, I´ll send you black roses...


Inšpirácia. Vytváram tričko na ktorom budú kvietky vystrihnuté z obrusu. Budú sa aplikovať na priekrčník. Celkovo, ak sa mi podarí popri škole stihnúť jarnú kolekciu, bude v znamení farebných kvetov. Znamenité ženské ruže, lúčne drobulinké kvietočky a samozrejme aj vášnivý vlčí mak!


Moja bustička má oblečenú novú mikinu. Je ešte len rozrobená, každopádne, sľubuje eleganciu, čo je na príjemne hrejivú dekovku nezvyčajné. V krátkosti, na jar sa vám možno budú trblietať ramená :P


New nails. Som nadšená, že som si dokázala spraviť gélové nechty. BTW, rúž, ktorý držím v ruke bude bojovať o priazeň vašich pusiniek, pretože na svojom blogu chystám giveaway. Dúfam, že sa zapojíte, tak pekný týždeň!!


3 komentáre :