new

.

štvrtok, 20. marca 2014

(re)fresh

Jar (prvý jarný deň, wuuaa, som otrepaná) je skvelým obdobím na začiatok niečoho nového. Prebúdzame sa zo zimy a svet nám ponúka žiarivé farby, slnečné svetlo a vôňu všade navôkol. Všetko je nové, čerstvé, svieže. Sú tu kvety. Ach, zas tie kvety, ale čo, veď sme ženy a zbožňujeme ich. Ja sa rada zastavím pri čerešniach a vdýchnem ich nezameniteľnú vôňu. No a potom sa inšpirujem a vytvorím opasok.
Voilá, ozdobte osí driek čerešňovými kvetmi:


Mamine fialky


Jar prináša aj príležitosť pre efektívnejšie spaľovanie. Ponúka atraktívny jedálniček, v podobe čerstvej zeleniny a šťavnatejšieho ovocia. Okrem toho je časom pre detoxikáciu, veď v ktorom ročnom období natrháte čerstvú zelenú žihľavu, či púpavové listy pre trošku iný šalátik?
Ja som sa do niečoho takého pustila. Telo si žiada vlákninu. začínam sa priateliť s ovocím a zeleninou :D


ľadový šalát s bylinkovou mozzarelou a čerstvá šťava z pomaranča a grepu


moja banániková maškrta - mliečna ryža bez príchute s banánom, mňam


Keď už sme pri tých vôňach, môj obľúbený krém s nevtieravou vôňou, ktorá je tak krásna a jemná, že sa nedá popísať. Každopádne, biele pižmo, skvelá konzistencia na celé telo. Značka Tesori d´oriente ponúka aj telové spreje, mydlá a oleje s netradičnými vôňami v krásnych baleniach. Ja ho mám z Talianska, ale objednáte aj cez internet, alebo kúpite vo vybraných parfumériách. 

Prajem krásnu jar!

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára