new

.

sobota 22. marca 2014

Saturday in a forest

Sobota s mojím najdrahším. Po skvelom obede, ktorý sa mi naozaj vydaril, sme sa vybrali do lesoparku. Les nadobúdal jarný nádych, sivý opar premieňal na zelenú hmlu. Príjemne ma prekvapilo, že zrkadlovku držal prvýkrát v živote a pocvakal ma veľmi pekne. Áno, taký ten šťastlivec, ktorý, čo chytí do ruky, to mu ide.♥


Milujem nariasené sukne do pása. Keďže sa ťažko zháňajú a zväčša nebývajú nariasené tak, ako by som si predstavovala, toto je vlastný model na mieru.





Moja srdcová taška, ktorú som kúpila na ich koncerte. 




Kaplnka


Kuracie mäso v rajčinovej omáčke s bielym vínom a olivami. 

4 komentáre :

  1. Pekný outfit, aj prostredie. Mňamy jedlo, nádherná kaplnka ♥ Pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. v Žiline, v lesoparku Chrasť, Kaplnka Sedembolestnej Panny Márie...

      Odstrániť