new

.

utorok 29. apríla 2014

Cestujúce kvety

Niekedy nepotrebujete na cestovanie kufor, ale nejakú vhodnú veľkú tašku. Ja osobne si ani kabelku neviem kúpiť, pretože na svojich pleciach by som najradšej nosila celú  izbu, ale treba robiť kompromisy.
A tak som si jedného dňa vystrihla pár obdĺžnikov, z ktorých napokon vznikla táto taška, do ktorej napchám zošity, notebook v obale, kozmetickú taštičku a nejaký ten časopis.


vystrihnutie, príprava


zhotovené vrecko s príklopkou


pripravené ramienka


hotová, parádne kvetinové pevné plátno kričiace "sprav zo mňa tašku!"



Čo sa týka náplne...


kolekcia zaláskovaných zápisníkov v Office Ševt, konečne mám nový denník



májová Elle s envelope v baby ružovej


môj najmilší Harper´s Bazaar s perfektnou lesklou kozmetickou taškou :) 
btw, vidíte ten nakreslený objekt na nej, môj drahý tvrdí, že to vyzerá ako zubná pasta :D my devy milujúce trendy vieme, že je to štylizovaná figúra modelky 

1 komentár :

  1. Ta taška je boží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (budu moooc ráda za každého pravidelného čtenáře) :)

    OdpovedaťOdstrániť