new

.

nedeľa 13. apríla 2014

Zo starého nové, alebo ako som sa zamašličkovala

Každá žena, ktorá miluje topánky, nech zdvihne ruku! Presne ako som predpokladala :D
Ja sa viem do topánok zamilovať na prvý pohľad a potom ich musím mať. A dnes som vytiahla jedny, ktoré som dostala (z druhej ruky, milujem veci z druhej ruky) a stále mi na nich niečo chýbalo. Čierne lakovky so semišovými špičkami s pokazenou mašličkou. Prečo mašličky nezrušiť a nepovýšiť ich na majestátny prvok, ktorý vyhdaruje môj štýl. Trošku retro (červená veľká mašla), trošku vtipné (jej veľkosť) trošku morbídne (smrtka ktorá sa usadila v strede) a to sa rovná, doplnok, ktorý budem milovať! :)



Vzala som si pomôcky, ktoré by sa mi mohli hodiť. Okrem obrovskej mašle by sa na špičky topánok mohli hodiť aj pierka, čipka, alebo kúsok tylu. Neskôr som zistila, že v jednoduchosti je proste krása...(aj keď nie je jednoduchosť, ako jednoduchosť :D)


Na tvorbu svojich mašlí si vždy vystrihnem dva pásiky materiálu vystrihnuté po osnovnej niti, aby sa pekne riasili(bavlnený satén) a podlepím ich zvyškami výstuže, ktorá je doma, aby boli pevné. 


A hľa, už predšité štvorčeky, vyvrátené a zožehlené. Otvor cez ktorý vyvraciam vždy zalepím obojstranne lepivým prúžkom pomocou žehličky.


Zriasim, zošijem, naaranžujem do tvaru rozkošných mašličiek. Tento princíp je vhodné použiť na sponky, gumičky alebo na hocijaké iné doplnky, kde hlavnú úlohu zohrá mašľa. 


Lepiaca pištol je môj záverečný pomocník. 


Voilá! Pour femme fatale gothique :P

3 komentáre :