new

.

sobota 3. mája 2014

Buď súčasťou verejného Šatníka!

Donedávna sme tíško mohli závidieť, našim českým susedkám, že majú niečo ako VotočVohoz. Pre neznalé dámy, jedná sa o web stránku, ktorá vyzerá ako taký virtuálny second hand. Z pohodlia svojho domova si môžete vybrať z množstva produktov z druhej ruky, ktoré pridajú žienky z rôznych praktických dôvodov.
Tento ekologický , rozumný a šetrný nápad sa rozmohol prednedávnom aj na Slovensku. Hovorím o novom serveri Satnikovo.sk, ktorý funguje na podobnom princípe. Lajknete stránku cez Facebook a už sa len hrabete v množstve oblečenia. Ak chcete svoje staré kúsky pridať, stačí sa prihlásiť cez Facebook. Všetky tieto procesy sú zadarmo. Nutné dodať, že stránka funguje ako na Slovensku, tak i v Česku, preto vaše outfity môžu vytvárať aj skvosty spoza hraníc.
Ak fandíte jarnému upratovaniu a máte množstvo pekných vecí, ktoré by mohli zaujať ostatné „straky“, neváhajte, nafoťte a popridávajte.
Ja osobne som veľkým fanúšikom takéhoto spôsobu šetrenia. Rada zavítam do klasických kamenných sekáčov a tieto internetové sú ešte pohodlnejšie. Veci z druhej ruky môžu byť štýlové a navyše vám ponúknu priestor pre tvorivú sebarealizáciu. Hovorím o módnom recyklovaní, ktoré baví aj mňa!



Recyklovaný denim. Zo starých džínsov vznikla nová vesta s renesančnými akcentami. 


Topánky. Stačí trocha pozornosti a zo starých lakoviek môže byť niečo, čo vás charakterizuje.


Jedny rifle a jedna bunda s teplým leopardím golierikom. Viete, že na častiach, kde slnko nesvieti (vrecká na zadku) nie je denim vyblednutý? Facinoval ma hlavne ten golier a neuveriteľne som ho chcela niekam zakomponovať. Tak prečo nevytvoriť hneď celú vestu?

Tak hurá do toho. Ak som vás navnadila, klikajte na Šatníkovo!

1 komentár :

  1. satnikovo je super :) musim uz vyskusat :)

    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť