new

.

piatok 16. mája 2014

Existencia čiernych ruží...potvrdená!

Stále po nich pátram. O spôsoboch, ako ich aspoň vyšľachtiť, o tom, ako by mohli vzniknúť. A prišla som na to. Chodievajte po svete s očami otvorenými a sledujte skryté metafory. Pretože veci, ktoré chcete veľmi vidieť, zistiť, na tie nakoniec prídete. Len musíte veľmi chcieť.
Chcem veľmi ich lupienky čiernej farby... všetci vravia, že neexistujú. Ľudia vás vždy budú presviedčať o opaku a preto stále musíte veriť vo svoje presvedčenie. A potom ich objavíte...aj keď možno v inej podobe. Alebo je to len vec, spôsob, ktorý musíte vytvoriť vy.



Z čoho vznikla táto "ruža"?


Tieto som musela vytvoriť ja. Na ceste sa človek zvykne popáliť (napríklad tavnou pištolou), ale keď je výsledok takýto...


Bonusová fotka :) Lebo ho milujem. Aj preto, že sa dokáže takto odfotiť ♥



3 komentáre :

  1. Černé růže se mi taky moc líbí, mají zvláštní kouzlo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. skôr by som povedala, že šikovná práca foťáku a photoshopu :P za túto poznámku mi už nezapózuje :P

      Odstrániť