new

.

štvrtok 22. mája 2014

Margarétky



Pomocou týchto skvostných kvietkov si môžete urobiť test Ľúbi ma/Neľúbi ma. Sú inteligentné a odpovedia vám po vytrhaní všetkých lupienkov. Včera ma úplne očarili v našom parku, je ich tam plno a ony si len tak sedkali v trávičke a užívali si slnko, ktorého lúče začínajú hriať. 


"Kurnik, nedávaj si tie svoje autové súčiastky na môj stôl!!!" (lebo z nich urobím náhrdelník)


Zo sekáča. Plánujem ju nejako rozumne a esteticky zrecyklovať.


Novučičké. Demonia. Milujem štýl tej značky a som s ňou nesmierne spokojná. Vedela by som vykúpiť všetky ich topánky. Ak nechcete riskovať objednávanie z cudzokrajných stránok, čekujte túto :)


Vyžívam sa v nadčasových kúskoch. Kombinácia bielej a čiernej s bodkami, tá nikdy nezomrie. Trošku 
50-te roky a ešte aj moja obľuba mašličiek :)

A ktorú kúsok je nadčasový podľa vás? :)

3 komentáre :