new

.

sobota 24. mája 2014

Tyrkys, banány, láska a losos


V tomto neplodnom ospalom dni, kedy ma ranná zmena úplne zabila (ľudia sú zlí), musím aspoň napísať post. Je pár fotiek, ktoré by som rada ukázala svetu. 



Opäť som raz narazila na kôš plný dopredajových produktov, kde mi do oka padli tieto parádne očné tiene. Už dávno som si chcela kúpiť nejaké tyrkysové,(inspired by Amy Lee from Evanescence - Lithium), ale tieto sa tak vynárajú z farby môjho oka. Taký prirodzený doplňujúci pigment. 


Slečna Vtipná. S ironizujúcim podtónom, som vymyslela toto tričko môjmu drahému, ktorý nenávidí banány :D 


23. máj, bol deň oslavy pol roka žitia so spriaznenou dušičkou ♥ 


Dnes som mala tú česť, že do mojej kuchyne zavítal pán losos. Milí priatelia, práca s ním vôbec nie je taká veda, ako som si myslela. Filet má krásnu ružovkasto-oranžovú farbu (áno, je to lososová, ktorú s obľubou vieme používať i ako módny prívlastok). 
Umyjete ho a zbavíte kože, nakrájate na kocky. Hodíte ho na rozpálený olivový olej, kde sa kocky osmažia podobným spôsobom ako kuracie mäsko (ale oveľa rýchlejšie). Losos sa nádherne rozpadá, nadobudne ružovú farbu. Vtedy ho vyberiete do inej misky a vyhráte sa s omáčkou. Ja som do výpeku naliala zeleninový vývar, smotanu na šľahanie, zahustila múkou, pridala čierne korenie, soľ, čerstvú bazalku nasekanú nadrobno a cesnak. 
Nalejete na farfalle a za horúca postrúhate tvrdým syrom. Mňamka!

 Ako sa hráte s lososom vy?

4 komentáre :

  1. Krásně zachycené detaily, jsi moc krásná:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Amy Lee mám taky ráda. :D ;)
    PS: Ty stíny jsou krásné,koukala jsem na ně u nás na prodejně, ale nakonec jsem si vybrala hnědé. Ale kdyby byly ve slevě... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...ak by boli v zľave, určite vezmi, vrelo odporúčam, aj keď aj hnedé môžu byť super :)

      Odstrániť