new

.

pondelok 16. júna 2014

Day in the garden

Záhrada. Zelená, ktorá upokojuje a veľký čerešňový strom, ktorého plody kričia "vezmi si ma, odtrhni ma!". Vietor, ktorý šteklí ramená a myšlienky, tie nespútané myšlienky...lebo ako raz jeden múdry človek povedal, "Sloboda, je stav mysle" a s tým som sa v tomto krásnom slnečnom dni stotožnila. Je krásne občas odísť od ľudí a byť len sama súčasťou prírody, ktorá nás neutláča, neobmedzuje, nenúti nás ponáhľať sa, ale práve naopak dožičí nám priestor, čas a inú dimenziu. 


Papierové jabĺčko


Raňajky. Lava cakes s malinami a trstinovým cukrom, šľahačkou poliate slnkom. 


Čerešničky sladké.


Krása slovenskej dediny...





Novééé...žiadna Vivienne, len aliexpress :P






Šaty: Sekáč
Dlhá vesta: Sekáč
Topánky: Aliexpress
Taška: Vivien Mihalish, jej postup tu :)

4 komentáre :

  1. Ty fotky jsou nádherné, a taška je prostě úžasná...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chci takovou zahradu!A sluší ti to:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takú chcem aj ja! :) lebo žiaľ nie je moja, bola som len na návšteve, na oberačke :D ďakujem

      Odstrániť