new

.

nedeľa, 6. júla 2014

Dobrá depilácia

Použiť prívlastok dobrá pri slove depilácia, je niečo, čo sa nevyskytuje príliš často. Lebo všetky vieme, však, milé dámy, že to nie je vec vôbec príjemná. A keď sa náhodou nájde spôsob, ako sa zbaviť mršiek, ktoré vyrastajú z vlasových vačkov a sú takmer neprijateľné (aj keď Cameron Diaz tvrdí niečo iné), treba to vykričať do sveta.
A preto vám chcem odporučiť jeden výrobok, ktorý by sa dal zaradiť do kategórie, "za málo peňazí, veľa muziky", čo, uznajte, nie je v dnešnej dobe také časté.
Takže poďme k tomu ohromujúcemu zázraku. Je to výrobok značky Balea, čo vám napovedá, že som ho zakúpila v DM drogérii za neuveriteľných 5,99 ečiek.
Je to škatuľka, ktorá obsahuje plastovú nádobku s roll – onom, ktorý je plný lepkavého voňavého ružového gélu a pásiky. Postup je celkom jednoduchý, aj keď na zadnej strane škatuľky musíte študovať návod pod lupou pekných pár minút. Tak vám to teda uľahčím. 
Na nádobku s gélom nasadíte roll-on a dáte ho do mikrovlnky na kraj otočného taniera (vraj nie do stredu). Na 650 wattov pripadá 5 sekúnd ohrievania depilačného moku. Ak vám príde príliš horúci, chvíľku počkajte, každopádne musí mať medovú konzistenciu.
A potom už to ide klasicky. Gél nanášate na miesta (tento je na stehná, oblasť bikín), ktoré to vyžadujú, v smere rastu chĺpkov a napokon priložíte pásik, ktorý chvíľku necháte na pokožke a potom strhnete proti rastu vašej nežnej srsti.  Hotovka! Nebolí. Fakt nie.
Ps: Depilka sa odporúča robiť po menštruácii, vtedy je vraj pokožka najmenej citlivá.
Ps2: Totálne parádne je, že pásiky z toho zázračného materiálu sa dajú prepláchnuť vo vode a použiť znova a znova! Ekologické a ekonomické veci sú v dnešnej dobe žiaduce!
Tak hurá do modelov s prvkami obnaženia, oholená sťa kuriatko. 


4 komentáre :

  1. ó, tak tie vyzerajú naozaj super! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja na depiláciu používam elektrický strojček, je to síce bolestivé, ale dá sa na to zvyknúť, tieto pásiky sa mi, páčia možno by to šlo s nimi rýchlejšie ako so strojčekom:)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tomto som ešte nepočula, ja používam na holenie klasickú žiletku, kedysi som používala depilačné prúžky Veet ale robili sa mi po nich vyrážky takže som s tým prestala. A ako často je potrebné depiláciu týmto spôsobom opakovať?
    http://biankacosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som tiež Veet neznášala až tak dobre, navyše netrhajú tak dobre. Ja som sa rozhodla tento spôsob depilácie opakovať po 4 týždňoch, vždy po menštruácii, vtedy je pokožka najmenej citlivá :)

    OdpovedaťOdstrániť