new

.

streda, 2. júla 2014

I wanna be queen in this century

Už je to po druhý raz, čo som si od veľmi šikovnej SweetAsylum objednala šperk. Prvý bol prekrásny náhrdelník, ktorý som si žiaľ zabudla v kúpeľoch. Doteraz si trieskam hlavu o stenu za tento nešťastný počin.
Každopádne jej šperky sú krásnou temnotou vo svete vintage a odporúčam každej dáme, ktorá sa chce cítiť občas ako vznešená princezná či kráľovná.


Náušnice: Sweet Asylum
Vínový pohár: IKEA
Víno: J.P. Chenet, Cabernet Syrah (polosuché, haha)


Brala som si ich na promócie môjho čerstvého inžinierika.


Moja šperkovnička


3 komentáre :

  1. Náušnice sú nádherné, škoda toho náhrdelníka :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, pozývam ťa na giveaway na mojom blogu- http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť