new

.

utorok, 22. júla 2014

Just IT things

Informatikovi sa nedá hneď tak rozumieť. A keď s ním chodíte, viete, že ste iracionálna. Lebo iba človek racionálny, dokáže prežiť s jeho protipólom. Na niečo som sa ho minule opýtala a jeho odpoveď bola strohá a jasná: "Just IT things!"
A to ma celkom nakoplo a usporiadalo z myšlienok návrh na tričko pre ajťáka. Vymyslela som jednoduchý digitálny font a realizovala som sa pomocou orezávatka. Vznikla šablóna pre prácu s fúkacími fixkami na textil. 


Obyčajné biele tričko kúpite v diskonte Kik za 2,99 eur. Má unisex strih a je zo 100% bavlny. 


Šablóna.


Pozor, aby sa vám z fúkania nezatočila hlava. 


Výsledný produkt :)

1 komentár :

  1. To je fakt super, vyskúšam to !!


    Rada by som Ťa pozvala do mojej GIVEAWAY. :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť