new

.

streda, 16. júla 2014

Photo by Retrica

Keby nemám ten ošuntelý telefón, ten novší model od Nokie 3310, tak by som si do svojho smartfónu stiahla určite program Retrica. A tak si každú chvíľku beriem mobil od Kristíny a fotím všetko, čo chcem aby vyzeralo sťa v časoch minulých. Len dúfajme, že sa nenaštve a ten program nevymaže, ako to urobila s hrou Logo quiz :)




Nedeľná kávička po omši :)


Nová kabelôčka, aliexpress

 Keď už sme pri časoch minulých, rada aby som vám predstavila nový magazín pre ženy, ktorý založila moja spolužiačka Radka a dala príležitosť nám žurnalistkám, aby sme spolupracovali a spracovávali množstvo tém, ktoré vás zaujmú. Jeho názov je zhotovený zo slovnej rovnice vintage+magazine= vinzine. Odporúčam navštíviť a predstavujem aspoň moje články:

 Keď zacingá posledná lyžička - eroticko-praktický príbeh, ktorý spája nedostatok času so sexuálnou túžbou :)
Letná dávka šťastia - príručka pre letný úsmev
Mám chuť na...grilovaný hermelín - fantastické jedlo na garden party

Príjemné čítanie :)

1 komentár :