new

.

štvrtok, 21. augusta 2014

Sukňovanie

Nenávidím nohavice. To ako otrasne tlačia na bruško a tie dnešné neforemné strihy, ktoré postavu deformujú a padajú a znervózňujú. Plánujem si jedny univerzálne a pohodlné ušiť, ale momentálne nie je času. Takže v obchodoch moje oči skenujú len sukne a šaty, poprípade niečo navrch. A tak je to aj za šijacím strojom. Radšej ušijem sukničku, pretože i keď je to jednoduchší kúsok, dá sa na nej kreatívne vyhrať. Navyše je ženskejšia ako legíny či nohavice, princeznovská, umožňuje nám návrat k časom, kedy móda bola (pre mňa) väčším umením.


Divožienkina suknička je vytvorená z krásneho kvetovaného dezénu, ktorý kombinuje červenú, zelenú a čiernu farbu. Asymetrický šmrnc jej dodáva volánik vsadený v boku. Vhodná na stretnutie s kamoškou Fridou Kahlo. Záujem? Tak tu :)



O kúsok iná od vášnivej červenej je bordová, do ktorej bola akoby pridaná kvapka Bordeaux. Riasenie je v páse vytvára ženskú siluetu, presne takú, aká má byť.




Novinkou v mojom šatníku je táto pohodlná tepláková z Gate za 3,90, ktorú som ozvláštnila pásikmi čipky. 


A ešte pôvabné okuliariky, ktorých farba sa mi zapáčila hlavne preto, že ich môžem kombinovať k môjmu obľúbenému rúžu v odtieni deep purple. 

1 komentár :

  1. krásne fotky! a btw. máš u mňa nomináciu na Liebster award tag. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť