new

.

nedeľa 10. augusta 2014

V uličkách Bratislavy


Konečne nastal deň, kedy som sa dostala do Starého mesta Bratislavy, nie ako pracujúca persóna, ale ako turistka. Zvedavý človek, ktorý napriek teplu, ktoré ho zmáha, drží v rukách svoju zrkadlovku a fotí úplne všetky nepodstatné blbosti, ktoré čo i len trošku ulahodia očku. A toto je séria takých fotiek. Bol to nádherný deň, ktorý som zažila so svojím drahým. Človek sa stáva bohatším, keď len hľadí s otvorenými očami. 


Staré mesto je plné handmade obchodíkov. 


A tie úzke uličky.


Moja maličkosť. Naozaj som krpatá.


Vysmiaty manželský párik. Takto by sa mali tváriť všetci. 


Fantastický obed v Infinity rock café. To chcem zažiť znova! Bufet na obed za 5,99 ečiek a ješ, koľko vládzeš. Fantastické jedlo, ešte fantastickejšie zákusky. Lahodný chceescake s kávičkou je niečo, čo ma veľmi poteší.




Old town shop. Obchod so suvenírmi a múzeum dokopy. Staré logá a atmoška z čias, kedy sa o počítačoch nechyrovalo. 


Hlavné námestie. 


Kto neomočil nôžky vo fontáne na Hviezdoslavovom, akoby ani nekráčal Bratislavou. 


Selfina s mojou lepšou salámistickou lepšie počítajucou polovičkou. 



5 komentárov :

  1. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpovedaťOdstrániť