new

.

nedeľa 17. augusta 2014

Výcuc vol. 2


Tak som sa po dlhšom čase dala do maľovania. Sú to štylizované bábiky, preto to všetko treba brať s nadhľadom. Nejaký človek ( väčšinou dievča) ma inšpiruje a ja ju premením akvarelom na bábiku. Ide skôr o vec štýlu, ako o robenie karikatúr. 


Zamilovala som si výrobky Balea. Ide konkrétne o sprchovacie krémové gély. Takže ak večer nechcete zbytočne maškrtiť, jahody s krémom si môžete dať pod sprchou. 


S kozmetikou nekončím. Z Avonu mi došla pôvabná špirála, ktorá je v sexi obale. Riasy nepredĺži, no pekne ich oddelí. Takže opäť som nútená používať dve. Čo sa týka tučných ceruziek, sú nádherne mäkké a v lete ich používam ako očný tieň, pretože sa nerozmazávajú po tvári ako čierna, ktorú nosím v zime. Všetko zaklincujem obľúbenou tekutou linkou. 



V Lidli mali krásne zápisníky. Jeden stál 0,49 eura. 


A dnes som v kuchyni urobila novučké prestieranie. Kvetinky v kuchyni sú niečo ako vankúše v posteli. 


4 komentáre :