new

.

piatok 12. septembra 2014

Aká je moja obľúbená fiktívna postava, alebo ako som bola nominovaná na Liebster Award Tag :)

Mám rada príležitosti. Také, kedy sa môžem niekam dostať, niečo sa naučiť, niečo získať, niečo ukázať. Takúto príležitosť mi dala Cokinelle, ktorá ma nominovala na Liebster Award Tag, za čo jej nesmierne ďakujem a veľmi sa z toho teším. Samozrejme, tag má pár pekných a zaujímavých pravidiel, ktoré pomôžu dať do povedomia blogy, ktoré si to zaslúžia a okrem toho sa o ich autorkách môžete dozvedieť pár faktov, ako aj v tejto chvíli o mne.



11 faktov o mne:

- Milujem kombináciu káva a koláčik. Tak začínam deň, preto sa snažím veľa piecť a tak začínam i svoje popoludnie. Je to taký môj nezdravý rituál, ktorého sa neviem vzdať. Aj keď som sa mnohokrát snažila stravovať zdravo a vylúčiť sladké, toto som nedokázala. 
- Zbožňujem časopisy. Raz som mame povedala, že radšej budem hladná, akoby som si nemohla kúpiť časopis.
- Mojou vášňou sú taktiež topánky, ktorých by som chcela mať obrovské množstvo, hlavne tie v lolita štýle. 
- Fascinuje ma gothic štýl. Nesmierne vo všetkom.
- Narozdiel od iných dievčat či žien, ktoré nasledujú trend „friends with benefits“, ja by som sa neuveriteľne rada vydala za svoju lásku. Mojím snom momentálne je byť zasnúbená :D 
- Nepozerám filmy a keď už, tak si rada pozriem tie české, ktoré pre mňa majú hodnotu. 
- Čítam nekvalitnú literatúru a neviem sa prinútiť k tomu, aby som si prečítala nejakú tú uznávanú klasiku.
- Moje najobľúbenejšie kapely sú The Rasmus a Linkin Park. 
- Chcela by som vytvoriť vlastnú Art Café, kde by sa piekli domáce koláčiky, vylihovalo by sa a slúžila by aj ako galéria pre začínajúcich umelcov a taktiež ako mini obchodík hand-made vecí. 
- Nechcem ísť do pekla a bojím sa všetkého, čo súvisí so satanom.
- Strašne rada by som bojovala proti ponižovaniu, nespravodlivosti a to, že som voči tomu bezmocná ma doháňa k šialenstvu.


Pár fotiek z Talianska :) Malý kúsok raja s Vogue, cappucinom a ricotta cheessecakeom, ja a mopslík Tobi, jeho frajerka Eli spí na gauči a Bio posedenie v Brixene.


11 otázok, ktoré pokladá Cokinelle:

1. Ako si sa dostala k blogovaniu?
Ako päťnásťročná bláznivá fanynka kapely Simple plan som založila fun stránku o nich a iných kapelách punk-rock-stars.blog.cz. Bolo to super, lenže vždy som si písala denníky a chcela som to preniesť aj do internetovej podoby, ale nejako to nešlo. Až raz, písali v Eve článok o bloggovaní, a tak som sa rozhodla už do toho naozaj ísť!

2. Akú knihu by si si zobrala na opustený ostrov?
Ak by som mohla spraviť kompromis, tak by to bol radšej VOGUE :D

3. Sleduješ zahraničné blogy? Máš svojich favoritov?
Samozrejme, že áno. Mojou najobľúbenejšou je nádherná Goth Fínka, ktorej blog milujem a môžem ho listovať neustále. Určite si ju pozrite.

4. Bez čoho si nevieš predstaviť svoj život?
Bez lásky.

5. Aký je tvoj obľúbený kúsok v šatníku?
Taká sukňa značky Queen of Darkness kúpená z druhej ruky cez Gothic Bazar na FB. Je vyrobená z vrstiev pevného čierneho tylu, ktoré sú precízne olemované čiernou saténovou lemovkou, avšak je priesvitná, takže pod ňu treba spodničku a ešte aj stojí, skoro ako baletná sukňa, takže nie je na bežné nosenie, ale je to taký kúsok, ktorý som vždy chcela.

6. Máš nejaký nesplnený detský sen?
Chcela som byť vždy fashion designer...

7. Venuješ sa športu?
Uff...nie...ja som strašne lenivá sa k tomu dostať a niekedy mi je to ľúto, keďže mi šport robí dobre aj po psychickej a fyzickej stránke. Trochu masochizmus, či?

8. O čom najradšej píšeš články na blog?
Najradšej pridávam posty s tým, čo som ušila, alebo vytvorila.

9. Aká je tvoja obľúbená fiktívna postava? Máš nejakú?
Christian Grey :D :D :D

10. Aký je tvoj obľúbený seriál?
Tu sa nedá napísať len jeden...ale jednoznačne Friends a The Nanny.

11. Čo sa skrýva za názvom tvojho blogu?
Je to akoby názov mojej neexistujúcej módnej značky, pod ktorou som aj na sashe a na Twitteri. Vivien je inšpirácia hlavnou postavou z Pretty Woman, zároveň Vivienne Westwood a aj obľúbené meno a Mihalish je poangličtená skomolenina môjho priezviska.


Dias Cafe a indonézske espresso, parčík v Brixene, na prechádzke s mopslíkmi a chvíľka inšpirácie s jesenno-zimnými módnymi trendami.




Nový kútik v izbičke, ktorý vám predstavím v ďalšom poste :)


Cestovinky s krevietkami, recept od sesternice


Tag som splnila a kopírujem pravidlá, ktoré založila Cokinelle pre ďalších nominovaných:
1. Poďakuj blogerovi, ktorý ťa nominoval.
2. Napíš 11 faktov o sebe. 
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si dostala.
4. Nominuj  6 blogerov, ktorí majú menej ako 200 odberateľov, aby odpovedali na tvoje otázky

Moje otázky znejú :
1. Aký posledný počin, ktorý mal zväčšiť mieru dobra vo svete si vykonala? 
2. Kde najradšej nakupuješ oblečenie a prečo?
3. S ktorou zosnulou celebritou by si sa rada stretla? Čo by si mu/jej povedala?
4. Akú najekologickejšiu vec robíš? 
5. Ktorý kúsok z módneho sveta by si zniesla pod čiernu zem? 
6. Ktorú slovenskú celebritu najviac neznášaš? 
7. Aké slovo sa ti páči a prečo?
8. Čo najčastejšie zadávaš do Googla?
9. Čo najabsurdnejšie si spravila zo zamilovanosti? 
10. Vôňa čoho ťa najväčšmi fascinuje? 
11. Akú zbytočnú vec si si naposledy kúpila? 

Tag posúvam ďalej a nominované sú blogy: 
Takže dúfam, že sa vám moje spracovanie tagu páčilo a nominované dievčatá, teším sa na vás, ak máte záujem a chopíte sa šance.  Je to len na vás a samozrejme, je to dobrovoľné :-)

6 komentárov :

  1. tá kaviareň je skvelý nápad! a výborné spracovanie tagu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pozerám že máme ničo spoločné, tie časopisy :D a taktiež aj s tým ponižovaním :) väčšinou keď proti tomu bojuješ tak začnú ponižovať aj teba .. ale krásny tag :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, to si pekne napísala, ďakujem :-) treba brnenie a musíme sa stať rytierkami :)

      Odstrániť
  3. Milá Vivien, veľmi pekne ďakujem za nomináciu, tag som spracovala a rozšírila ďalej...:) A zbožňujem tvojich mopslíkov :)))

    OdpovedaťOdstrániť