new

.

pondelok, 15. septembra 2014

Newsky like from Cosmopolitan

Posledné dni som si urobila radosť novými kúskami a hlavne som zistila, že som kozmetikofil a že na kozmetiku dokážem pomíňať neskutočne veľa. Nejde len o dekoratívnu kozmetiku, ale aj všelijaké aromujúce veci, ktoré omamujú zmysly príjemným oparom a potom sa v drogérii všetko zdá ako must-have. Nedokážem tejto vášni odolať, ale aby neslúžila ku šťastiu aj mne, pripravím pre vás tento týždeň giveaway :-)


Kabelka aktovkového strihu, Reserved
Podprsenka s rafinovaným zapínaním na chrbte potiahnutá jemnou zvodnou čipkou, H&M
Dlhé čipkované bolerko s rukávikmi, H&M


Vždy som túžila byť zahalená do pavučinky...


Čiernych svetrov nikdy nie je dosť. A hrubých dlhých už vôbec nie :-) Gate


Pripravená na školský rok? Trochu netradične, áno, ale neprekvapí ma nuda v autobuse vďaka Elle a Vogue z Talianska. Teraz mali päťdesiate výročie a ľudia, ten Vogue váži snáď 5 kíl!! Milujem tú vôňu a to, že sa tých stránok  nikdy nepresýtim. Ach, úplne niečo iné ako slovenské časopisy. 
V Panta Rhei som neodolala zápisníku s historickým akcentom. 


Vždy ma poteší, keď v Gate majú nejaké škulky za 98 centov :-)

Báj d vej, ak radi čítate o rockovom stylingu, tento týždeň som na rocker.sk napísala už desiatu časť a týkala sa hlavne gothického štýlu. Tak si počítajte tu :-)


6 komentárov :

  1. Konečne niekto kto je kozmetikofil ako ja :D a milujem tvoju kabelku a ten zápisník ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá kabelka a bolerko! a ten Vogue mi musíš dať prelistovať!! ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta kabelka je fakt překrásná! s radostí bych ji nosila :D :)

    OdpovedaťOdstrániť