new

.

pondelok, 22. septembra 2014

Trendy na chladné dni mojim očkom, zameraná na detaily!

Je potrebné podeliť sa o množstvo trendov, ktoré som objavila v jesenných špeciáloch Elle z Talianska. Zima bude horúca!

Dlhosrstá cica
Áno, umelá kožušinka nás bude zohrievať aj tento rok. Zaobstarajte si však takú vlasovú tkaninu, ktorá sa ľahko prispôsobuje gravitácii vďaka dĺžke svojich chlpov.


Staroružová
Nežné retro dievča miluje zašednutú sladkastú, pretože je prirodzená a pekná, nie je infantilná, ale elegantná, zároveň však prudko nad vecou.


Uniformy
Kolekcia od značky Moschino = jeden kúsok, ďalší vtip. Možno trochu gýč, ale povolme kravaty večnej predpísanosti a trochu si zažartujme. Aj tak do toho mekáča chodia všetci.


Pošahaná geometria
Nemať občas systém  a logiku, to inšpiruje. Typickým príkladom je nezmyselná zmeska farieb a také tvary, že to ani matika nevidela.


Inak
Milujem nápady, kedy funkčnosť  vecí pretransformujete do kúska, ktorý si zaslúži potlesk. Inak, veľa takých som našla aj na sashe.sk.


Zloba na nežnosť
Prvok kvetinky a kvetinôčky je, zdá sa, neuveriteľne presladený. Aby zuby neboleli, Jean Paul Gaultier cez ne ponašíval zipsy. Uznajte, že dosiahol novú vyváženosť.


Školáčka
Aby bielo-čierna nebola fádna, poerotičte ju. Vkusná uniforma evokujúca poslušnosť potrebuje zvodné mihalnice a podväzky.



Slávna deka
Skvelou správou je, že kabát, alebo zvrchník môžete nahradiť teplučkým kúskom dekoviny. Len či vám ju papparazzi uznajú, keď tam nie je monogram Burberry Prorsum.


Čučoriedkový džem
Ak milujete ovocné džemy, neolizujte po ich ochutnávke pery. Ich lesklá šťava vo farbe magenty na ústach je horúcim trendom.


Zmutovaná lienka
Dezén od Valentina je z kruhov a polkruhov a dokopy vytvára rozkošný hravý celok vkusnej dámy.


....
Postaviť nákupný košík do pozície kabelky je ako používať toaletný papier namiesto šálu. (only joke)


Mandalalalala
Psychedélia aktuálne vzniká z tanca viacerých nahusto umiestnených koliesok.


Zahoďte tašky
...a podporte existenciu mechovitých vreciek. Zmestí sa do nich mobil, peňaženka, kľúče, musli tyčinka, autobusové lístky a rozhádzané mince.


Tajomstvo nežnosti
Peplumy a volániky sú zásadne prekryté basic pulóvrom. Naivitu skryte za nekompromisne stanovené feministické pravidlá.


Korzet na vrch
Už dávno neplatí, že korzet je spodná bielizeň. Už spomínaný francúzsky mág, Gaultier, to kedysi zaviedol a dnes všetci nasledujú tento počin vrátane značky Marni, ktorá korzet umiestnila na hrubý pletený sveter. Viac na výslní môže byť len na zimnom kabáte. Hmm, kto to navrhne?



Bytosti rajskej záhrady
Dolce a Gabbana sa nemohli vyrovnať s tým, čo kedysi urobili Adam a Eva, a tak nám každú sezónu poskytujú tie najkrajšie motívy inšpirované božskou prírodou.


Pearl Jam
Nech sa hanbí ten, kto povedal, že sú staromódne. Trendsetterka Coco vedela, prečo im má byť verná. I tej najtvrdšej žene vedia obrúsiť hrany a robia z nej femme fatale.


Hand- made schol tip
Nech je každá biela vec sťa nepokreslené plátno. Vybláznite sa!


Tak čo vás zaujalo najväčšmi? Ste inšpirované aspoň tak ako ja? :-)

9 komentárov :

  1. kožušinu a slávnu deku chcem! :D páčia sa mi už dlho. super článok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Staroružová farba je fajn, rovnako ako aj tá kožušina :) ale tie uniformy? Ja by som si to v živote neobliekla, tak isto ako ten nákupný košík.. a ako si napísala že toaletný papier namiesto šálu.. podľa mňa sa v móde zachvíľu objaví aj toto.. ináč, super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, ja to mám tiež rozdelené na tri skupiny - to čo je super a obliekla by som, to čo je pekné a neobliekla a to, čo absolútne nie :-) V móde je už dovolené čokoľvek :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Amazing styles! Your blog is very lovely and interesting! I`m glad if you visit myblog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. z toho mekača som sa skoro zblaznila :D :D a tiež by som potrebovala objasniť prečo malo tolko modeliek na tomto na fashion weeku nezmytu henu na hlave (snaď to bola hena) ty sa tomu rozumieš viac, ja som len konzument ;)
    ale inak skvelý článok ^_^ looking forward to next one

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, ja som henu nespozorovala, máš detailnejšie oko :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. Veľmi pekný článok Vivien! Mne sa jesenné a vlastne aj zimné trendy veľmi páčia. Našla som si tu hneď niekoľko favoritov :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť