new

.

streda 19. novembra 2014

Milé zanedbané čitateľky...

...nie je vás síce tak veľa, ale aj tak sa ospravedlňujem. Vždy si hovorím, načo sa blogerky ospravedlňujú pre svoje absencie, majú predsa na to svoje dôvody a okrem toho, verní čitatelia ostávajú, lenže potom si to vyložím z druhého pohľadu. Že, sledujem istý blog a zamrzí ma, keď autorka stagnuje. Každopádne, už som mala mať aj dávno vyhodnotenú giveaway, čo moje meškanie ešte väčšmi neospravedlňuje a tak túto chybu napravím hneď a zaraz. Výherkyňu vyberal môj priateľ, takže sa sťažujte na neho. Jesenný balíček AVON kozmetiky exkluzívne vyhráva:


Výherkyni zašlem mail. 

A prečo som vás zanedbávala? 
Ak by ste ma sledovali na Instagrame, zistili by ste, čo robím. Predovšetkým jem, ale aj kreslím modely, do akejsi novej kolekcie a zhotovujem ich. Pár z nich, sa objavilo aj na mojom Sashe profile.
Pokojne ma follownite, ja nehryziem (teda pokiaľ sa nevoláte Ľuboš a nebývate so mnou :P).

Červená suknička
Prvá zákazka do divadla. 50.-te roky prenesené do kruhovej vášnivo-červenej sukni do pása. 



Lolitkovské sukňovanie

Šijem pre bytosti, ktoré sa neboja odlíšiť. Uvedomujú si svoju ženskosť a stavajú sa do pozície každodenných princezien. Čo môže krajšie, ako ozvláštniť šatník a obyčajné tričko s bohatou riasenou sukňou z pohodlného bavlneného materiálu v nekonvenčných farbách? 


Lady Button

Blúzka mikinového charakteru je nový žáner v mojom krajčírskom umení. Trošku elegantnejšia a ešte stále dostatočne pohodlná, aby ste sa jej nemuseli vzdať. Práve naopak. Táto symbióza dvoch odlišných príbehov z nej robí adeptku pre každodenné nosenie, či už k džínsom, sukniam, alebo obtiahnutým malým čiernym. 


Keď padá striebro na plecia...

Milovníčka výtvarného umenia, alebo len dievča, ktoré búra stereotypy. Fľaky, ktoré sa lesknú, trblietajú a jagajú nie sú ničím nežiadaným. Pôsobia výtvarne, chaoticky a efektne. 


Na tablet

Praktickým počinom bolo táto elegantná obáločka na mieru šitá pre môj tablet. Čo na ňu poviete? 




Ako vraví staré známe porekadlo, čo si si navrhla, to si aj uši.

Prajem pekný týždeň a do skorého čítania! :-)



5 komentárov :