new

.

pondelok 5. januára 2015

Niekoľko faktov, prečo nemôžem mať blog ako estetická fashion blogerka:

Vlasy

Podľa mňa, sa estetická módna blogerka, ktorá má chuť predvádzať svoj outfit a odfotiť sa v ňom počas dňa, musí zobudiť s poddajnými vlasmi. Ja mám po umytí obrovitánsky neforemný výbuch, ktorý sa nedá formovať nijak inak len žehličkou, alebo aspoň stiahnutím do copu, alebo inými zdĺhavými postupmi, ktoré sa bez prípravkov a kaderníckych pomôcok neobídu. A aj tak napokon pár  vlasov kdesi stojí a jedna časť hlavy vyzerá proste zvláštne. Nehovoriac o tom, že ostanú v takom tvare, ako to chce napríklad gumička po dlhom nosení, ale keď ich chcem natočiť na natáčky, tak odolávajú akoby naschvál, robia mi napriek a vlnka sa za dve minútky stratí. Skrátka, jednou vetou, fashion blogerka musí mať fotogenické vlasy už po zobudení, inak je akákoľvek snaha o ich zmenu zbytočná, zdĺhavá a navyše umelá.

Skriňa

Tie veci sú tam nahádzané. Neviem si ich upratať. Stále mám málo úložného priestoru, nemám v nich prehľad. 15 minút rozmýšľam čo si dám na seba, 15 minút hľadám všetky outfitové komponenty. Chaos!! Nervozita a nespokojnosť pri zrkadle. A napokon letím a všetko sa poruší.

Nechty

Buď ich mám okúsané (je to súčasť, mojej osobnosti, neuróza, nekontrolovateľný stav psychologickej zakomplexovanosti, ktorá pramení z nespokojnosti a neschopnosti prijať samú seba), alebo sa odlomili po mesačnej gélovej manikúre. (Chápete, práve, keď mi napadne sa odfotiť!)


Že pekná?? Nie, len luhárska appka, ktorá použije milión filtrov na to, aby na fotke bola krásna baba. Veď niekedy to ani nie si ty. Iba krmivo pre instagram, tumblr, flickr, face a iné. (* pcheeee, viem to, ale ja tak sa budem fotiť! :-)


Odfotím radšej jedlo. Je fotogenické a nikdy nepriberie (kurnik, iba ja z neho!!)


Pleť ako hodváb, pery ako šťavnatá nektarinka, oči ako diamantíky. Nič si z toho nerob, kamaráti sa s pánom Photoshopom. Retušovať znamená klamať pravde do očí.


Nespokojnosť

Je málo fotiek, na ktorých sa páčim sama sebe. Všeeeeeeeeeeeeeeetko mi vadí, niekedy mám chuť vyletieť z kože.


Milé dámy, tento článok nemá byť  sebaľutovacím sa prejavom (možno som len skúsila napísať pamflet), to tak určite neberte, radšej prikývnite a pousmejte sa nad svojimi vlastnými výhodami. Navyše, ak sa nestotožňujete ani s jedným uvedeným problémom, mám pre vás skvelú správu!!! Môžete robiť fashion blogerku. Snáď vás tento spis príjemne naladí a poviete si, že vaše chybičky krásy nie sú až také gigantické, ako sa na prvý pohľad zdá. Lebo aj malý jebák, ktorý sa v zrkadle javí akoby mal 5-centimetrový priemer je len bodečka, ktorý vidíte vy ako kolosálny semafór na vašej tvári. Krásne dni! 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára