new

.

pondelok 2. februára 2015

Free days...free mind


Vitajte!! Veľa toho nepíšem, lebo čas väčšinou trávim za šijacou mašinou a snažím sa vytvoriť fresh spring collection, kým nezačne opäť nekonečný kolotoč semestra (blewhh). Na blog som včera aspoň pridala tlačidlo na Instagram, kde z mojej práce uvidíte určite viac, lebo je taký expresnejší ako blog. Klikajte sem a pokojne ma sledujte, budem rada --->
Tam rada uverejňujem hneď, to čo nakreslím, zjem, prečítam.



Zbožňujem časopisy, hlavne tie české módne. No a zákusky samozrejme. Tu je jedno tiramisu so srdiečkom. 


Retro crop top s vintage sukňou. Návrh uverejnený hore sa mi celkom podarilo splniť, čo poviete? 


Aktivita pri stroji ma donútila upratať si šitíčko. Tak mám všetko tak nejak v sladkej ružovej :D Ladí to k januárovej Burde :D 


Nezaháľam ani v gastrosfére. Prišla som na spôsob, ako ozdobiť obyčajné biele košíčky na nejakú crazy party. Jednoducho si pripravte roztok z vody a potravinárskeho farbiva, do ktorého ponárajte košíčky. Následne nechajte uschnúť. Kuchynská batika je na svete.


Zamilovala som si kuchyňu Lidla. Tento Marcelov šalát si pripravte aj vy! Objavila som pri ňom parádnu chuť manga, ktoré som doposiaľ nemal možnosť ochutnať a taktiež úžasnú kombináciu pražených orechov a gorgonzoly. 


Raňajkové hrianočky s nugetou, banánikmi a čokoládou. 

Pekné dni! 


5 komentárov :

  1. Nevím, co mě zaujalo víc - jestli ty barevný košíčky nebo ten salát :D každopádně díky za inspiraci!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky! šaty sú prekrásne a to jedlo.. no mňam!

    OdpovedaťOdstrániť