new

.

pondelok 9. februára 2015

Príbeh sukne...(a vlastne aj topu :D)

Takže, tí, ktorí ma dlhšie sledujete, tak viete, že šijem a že šitím proste žijem. Keby nemusím študovať, tak som stále za strojom, stále navrhujem, stále kreslím! Takto je to len ako hobby, no počas voľných dní, ako teraz po skúškovom, som sa tomu odovzdala úplne. Moje dni boli krásnou romantikou medzi mnou a pastelkami, šijacím strojom, žehličkou, nitkami, špendlíkmi (au) a napokon fotoaparátom.


Najprv navrhujem. Mojím obľúbeným priestorom pre inšpiráciu sú, samozrejme módne magazíny a internet, predovšetkým stránka style.com, kde sa dajú nájsť vždy najaktuálnejšie módne prehliadky, reporty  a iné fashionistické útvary. 



Výber materiálu. Obvykle vyberám ten, čo mám doma a podľa neho aj navrhujem :D 


Medzi šitím mi radosť robí, keď fotku môžem zavesiť na Insta. Som nedočkavá.


Čiastkovo fotím, meriam, skúšam na mojej buste, Volá sa Šarlota. Väčšinou vzniknú tieto fotky fotené bleskom, lebo došité je až večer. 


A tu sa už fotilo. Z obývačky sme vytvorili ateliér a moje krásne modelky Linda a Pauli mi pózovali presne podľa toho, čo mali na sebe! 





Linda ako z pin-up plagátu. 


Dnes už sú vecičky zavesené na sashe. A nielen tieto. S ďalšími vás zoznámim v pribehu nasledujúcich dní, až kým semester nepresekne inšpiratívnu dobu. 
Čekujte tuto ♥

Krásne dni :-)

7 komentárov :

  1. Nádhera! už jsem viděla na instagramu a smekám, povedené!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne za krásnu pochvalu! :-)

      Odstrániť
  2. sukňa aj top sú krásne :) som sa sem dostala vďaka dnešnému sashe žurnálu a som rada, že som ťa našla :) naozaj krásne kúsky šiješ :) tiež milujem handmade tvorbu, tak kuk sem:

    http://la-blanche.blogspot.sk/

    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je paráda, som vďačná, aj followujem :-)

      Odstrániť
  3. Nádhera :), zrovna trpím velkou slabostí pro káro, tady je skvělé :).

    OdpovedaťOdstrániť