new

.

štvrtok, 12. februára 2015

The best things are pink

Všimla som si, že v mojej kozmetickej výbave sa nachádza veľké množstvo vecí, ktoré sú zabalené v ružových nádobkách. Žeby ružová bola príťažlivejšia a proste po nej automaticky siahnem?
Keď som sa tak zamyslela, začínalo mi to aj dávať logiku. Veď si vezmite, že v nás evokuje pocity lásky, všetky tie jemné emócie, lebo väčšinou sa s ňou farbia všetky tie romantické srdiečka, darčeky, sladkasté knihy, jahôdkové veci v ružovej sú predsa tie najsladšie. Ružová skrátka nezrádza.
Z toho kozmetického hľadiska je tam taktiež spojitosť napríklad s kvetmi, ktoré prenádherne voňajú a my v prvom rade od kozmetiky tiež očakávame priaznivú arómu, ktorá sa vzápätí po jej použití prenesie na nás. Pivonky, ruže, orgován...
Akú farbu majú naše líčka pri pýrení ,kontakte so studeným vzduchom, či vtedy, keď sme naozaj zdravé? Ružovú. A tú očakávame v púdrenke, v lícenke, v mastnej konzistencii rúžu, ktorý má zaručiť, aby naše pery boli pripravené pre bozkávanie.
Ružová je ženská, nežná a ako uvidíte aj pri týchto produktoch, ktoré rada používam, aj mimoriadne praktická a potrebná.

Na čistenie  a odlíčenie pleti

Micelárna voda Garnier na citlivú pleť

Nie je tak dávno, čo som objavila tento zázrak pre uponáhľané ženy. Najprv ma prekvapila jej cena (5,99 v akcii),pretože som nebola zvyknutá dávať toľko za odličovacie produkty, ale neskôr som pochopila. Táto transparentná vodička v sebe spája odličovací prípravok a čistič pleti v jednom výrobku. To znamená, že som výrazne ušetrila a vďaka jej vlastnostiam som si ju zamilovala. Je ako voda, bez zápachu, bez farby,  nezanecháva žiadne mastné stopy, parádne odličuje a skvelo čistí pleť.



Na vlasový styling

Lak na vlasy Got2b pre väčší objem

Laky na vlasy príliš nepoužívam, no oceňujem na ňom, ak vlasy nelepí a príjemne vonia. Značku Got2b mám najradšej, čo sa týka vlasového stylingu, pretože vyššia cena odráža aj kvalitu. Tento lak na vlasy dobre fixuje a pekne vonia, čo sa mi zíde par krát za rok, keď idem na nejakú akciu a lak nevyhnutne potrebujem. Okrem neho z tejto značky rada používam aj sypký púder pre zväčšenie objemu, ktorý sa sype ku korienkom a následne sa do nich masíruje. Naozaj funguje.



Aby som voňala...

Playboy pin-up collection

Nádherný obal, ktorému som nemohla odolať ma donútil ku kúpe tejto veci. Veľmi sa mi páčila aj vôňa tohto spreja, no pravidelným používaním som sa presvedčila o tom, že je to naozaj len deodorant, ktorý pach neodstraňuje, len prekrýva, čo nie je veľmi vyhovujúce.


FA Nutri Skin

Zato ružová novinka od FA ma nesklamala. Nádherná vôňa a naozaj fungujúci antiperspirant.  Tá 48 hodinová ochrana ma pobavila, ale toto už iste všetky poznáme :-)

Guerlain -  La petite robe noire

Už len vlastnenie  sladkastého dámskeho parfumu s krásnym francúzskym názvom je prejavom dievčenskej zvodnosti a elegancie. Túto príťažlivú vôňu som dostala ako darček a mám ju veľmi rada, hlavne pre výnimočné príležitosti.  Neskôr ju nahradil môj vysnený parfum od Chanela, Mademoiselle.



Do sprchy...

Simply delicate od Avon

Verný spoločník, ktorého už dlho používam a nemám mu čo vytknúť. Môžete si vybrať bez parfumácie, alebo aj s vôňou,  ako v mojom prípade.

Nivea  s vôňou lekna a oleja

Nádherne vonia a primerane pení. Zbožňujem tento sprchový gél. Keď pôjdete do drogérie, čuchnite si k nemu a zaručenie neodoláte.

Špongia Avon – Liga proti rakovine prsníka

Peknučká ružička so saténovou stužkou je:
a.       Efektná ozdôbka vašej kúpeľne
b.      Super asistent pri sprchovaní
c.       Produkt, ktorý pomáha dobrej veci



Farbenie vlasov

Palette Deluxe od Schwarzkopf

Zvyk je železná košeľa. Keď chcem havranie vlasy, musím farbiť. Mojím spoločníkom pri zmene farby je Palette Deluxe, pretože je vymyslený tak, že si ho môžem naniesť aj sama. A vlkovi samotárovi je najlepšie mať aplikačnú fľaštičku s vyvíjajúcim roztokom, do ktorej nalejete farbiacu zmes. Žiadne štetce, nádobky, zbytočnosti. Balenie obsahuje aj masku, ktorá prekrásne vonia.



Hydratácia pokožky

Telový krém a telový sprej Tesori d´Oriente 

Značku Tesori d´Oriente som už viac ráz spomínala na svojom blogu, lebo si ju neviem vynachváliť. Telový sprej a telový krém som si ešte v lete doniesla z Talianska, no dajú sa kúpiť aj na Slovensku , avšak ich cena je omnoho vyššia. Tieto majú vôňu orchidey. Krém má naozaj fantastickú konzistenciu a krásne sa vtiera do pokožky. Telový sprej je osviežujúci a jeho vôňa vydrží o poznanie dlhšie ako u kolegov, ktorých som používala.



Máte aj vy nejaké obľúbené ružové produkty? :-) 



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára