new

.

utorok, 31. marca 2015

Raňajky sú vlastne môj život...

...áno, pretože v poslednom čase, zvyšok dňa nie som doma. A večer Ľahnem do postele, unavená a vyčerpaná. Keď sa ráno zobudím, zahájim, teda, svoj rituál a hneď mi je lepšie. Leňoším v perinkách s nejakým super časopisom alebo knižkou, prezerám si nádherné instagramy a chvíľku oddychujem.
Samozrejme, nemôže chýbať domáce espresso lungo s penovou korunkou a nejaký sladký koláčik. Ochutnajte napríklad pečivo z potravín Marks&Spencer.


I love Marie Claire







My Insta, Follow me :-)



3 komentáre :

  1. krásne fotky! a tá kniha! takéto raňajky by som brala hneď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, šupni sa ku mne do postele :D :D

      Odstrániť
  2. Tie raňajky...aaaa!! :) :) zrazu mám takú nadprirodzene veľkú tvorbu slín :D :D

    OdpovedaťOdstrániť