new

.

utorok, 14. apríla 2015

Flowers are everywhere - spring is here! ♥

Nadpis hovorí všetko a fotky to potvrdia. Všade naokolo sú biele kvietky čerešní a ich aróma preniká do jemného jarného vánku. Čucháme a prinášame si opojnú dávku optimizmu. Už len pohľad na kvety je rozprávkový, čarovný, každá žena ich miluje. Nie som výnimkou. Páčia sa mi väčšmi rustikálne kytice, akoby s vášňou na lúke či záhrade natrhané do hrste, bez zbytočných ozdôbok, umelín, neprirodzeností. Keď kvety voňajú a vyzerajú tak pôvabne ako tieto tulipány a frézie, už nič netreba. Takto to robia na Miletičke, na Trhovisku. 


Kyticu som dala urobiť pre babku, mali sme doma oslavičku a tak som sa snažila ladiť v týchto farbách aj prestieranie a samotné sladkosti. 


Cake pops.




Jogurtové cupcakes s maslovým krémom a kandizovanými čerešňami. 


Rozkvitlo to. Zamilovala som si tieto sirôtkové servítky z papiernictva Pirex. 




Tortaaa!! Presne takto zakvitnutá býva babkina záhrada. 


A čo vy a kvety? Ktoré milujete? 

10 komentárov :

  1. nádherné fotky! a toľko sladkostí! keď vidí človek všetko naokolo rozkvitať hneď ho to naladí na lepšiu nôtu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie fotky sú úžasné :) a kytica je nádherná!!!

    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky! Tá torta je úplne dokonalá. Už som chcela skúsiť cake pops, ale ešte som nezohnala ten prístroj v ktorom sa pečú :) A tiež sa mi toto rozkvitajúce počasie veľmi páči. Najradšej mám asi ruže, na ktoré si budem musieť chvíľu počkať, ale aspoň som vonku (aj v izbe) obklopená kvetami a mám hneď lepšiu náladu :)
    Krásny týždeň! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja to tiež nerobím na tom stroji, veď pozri aké majú divotvorné tvary :D Upečiem bábovkové cesto, zmiešam ho s trochou mlieka a s nutellou, roztopenou vo vodnom kúpeli. Z tejto masy potom urobím guličky, ktoré dám na hodinu do mrazničky a potom polievam a zdobím :D Ruže aj ja milujem, teším sa na ich sezónu, ďakujem, tiež prajem krásny jarný týždeň :-)

      Odstrániť
    2. To sa dá robiť aj bez stroja? Tak na to ich máš až príliš súmerné :) Moje budú vyzerať ako zemiaky :D A veľmi pekne ďakujem za recept, určite to skúsim, snáď sa mi nedokonalosti podarí zakryť ozdobami :D

      Odstrániť
    3. určite nebudú, treba vyskúšať :)

      Odstrániť