new

.

pondelok, 27. apríla 2015

Addicted to smoothie

Juuuj, dnes ma ako blogger (respektíve vy!) potešil, keď som si našla krásne okrúhle čísielko, ktoré znamená počet mojich followerov - 100 kúskov. Taká som rada a moc vám ďakujem!
Na také slnečné dopoludnie by som vám rada predstavila moju novú závislosť, ktorá sa volá smoothie maker a zrodila sa minulý pondelok z Lidla. Odvtedy sa ananás, jahody, maliny, banány, mango a iné ovocie menia na čerstvé pomixované osviežujúce šťavy.
Má to niečo do seba, to tvrdenie, že jedlo ovplyvňuje našu náladu a aj celkový fyziologický stav. Akonáhle som zvýšila príjem ovocia, tak sa necítim malátna a celkovo mi je tak nejak lepšie. Milujem sladké, čo určite viete aj skrz môj insta, ale ak niekto konzumuje koláčiky ako ja, také vsunutie ovocia do jedálnička je pozitívny krok.



Ananás, hrozno, jahody a trošku vody. Zbraň proti únave.



Jarná pedikúra musí byť. Malinová od Astor.


Cheessecake: A potom som ho potrela citrónovým krémom od Marks&Spencer. Je to super aj na palacinky! :-)


Mám rada, keď mi z tašky vykúka vňaťka z mrkvy. Akoby som pochádzala z Provence...:p

11 komentárov :

  1. Teď mám úplně chuť na ananas :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to smoothie vyzerá mňam! a cheescake tiež! :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, smoothie vyzerá úžasne :3 škoda, že som prepásla keď smoothie maker mali v Lidli, snáď sa tam niekedy vráti :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale určite, tam sa to opakuje, teraz tam napríklad majú odšťavovač :D len treba čekovať letáky :D

      Odstrániť
  4. mňamkaa, normálne ľutujem, že som si ten smoothie maker z Lidlu nekúpila aj ja! pošleš mi jedno smoothie? O:)
    Ak chceš, kukni sa aj na môj blog → Girl Who Is Obsessed. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno to ovoce vypadá přímo božsky, hned bych si dala ke snídani! :D

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť