new

.

štvrtok, 16. apríla 2015

Makrónky

Moja nová závislosť. Od dnes smiem prehlásiť, že je to moja absolútne najobľúbenejšia sladkosť. Tieto mandľovo-snehové kolieska chuťovo zharmonizované so smotanovým krémom prinášajú v ústach, novú, slastnú chuť marcipánu vo viacerých podobách, záleží na tom, akú príchuť zvolíte. Pre mňa jednoznačne topka je karamelová, čučoriedková a malinová a podľa môjho názoru najlepšie v Bratislave nájdete v Cukrárni na korze.




Jedli ste už slaný karamel? Šupa!!! Nachádza sa v týchto pralinkách. Ťahavý, chutný, nie príkro sladký, skrátka nová dimenzia páleného cukru. So sladkou či horkou čokoládou skvelo zápasí na jazyku a snúbi sa v skvelom chuťovom zážitku. 



3 komentáre :

  1. ty to vždy tak super opíšeš! <3 ako jedna blogerka raz napísala, patrím ešte medzi makronkové panny :D ale chystám sa na ne! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...nechápem, že si ich ešte nemala :D ako som si to prečítala hovorím aj Lubenovi, že by som ti mala priniesť a on na to:"a myslíš, že ti vydržia do rána a ešte aj v buse?" :-)

      Odstrániť
  2. super článok a nádherné fotky, ukladám do miest, ktoré musím navštíviť!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť