new

.

štvrtok, 2. apríla 2015

Ústa plné ovocia

Neuveriteľne milujem rúže. Mám ich doma viac než dosť a ani ich nestíham nosiť, no za ten čas som našla svojich favoritov. Keď som doma sama, v roli žienky domácej, natriem si aspoň pery na červeno (šak nech sa vie, že som ženská :-)
Moje obľúbené farby sú odtiene ovocia s červenými pigmentami. Maliny, čučoriedky, černice, jahody...farby týchto plodov na perách vyznejú najprirodzenejšie a dajú sa hravo kombinovať bez toho, aby niekedy pôsobili umelo. 
Dlho zháňam rúž vo fialovej farbe, avšak, chcem takú, kde prevláda viac modrých pigmentov ako tých červených. Žiaľ, ešte sa mi to celkom nepodarilo. Sčasti som taký rúž našla v Avone medzi Color Trend, ale je príliš ružovkastý. 


Časť z mojich pokladov. 


Nature look.


Jahodová. ajrné jahody sú také bledšie, v niektorom svetle naoranžovelé. Červená podobná oranžovej sa hodí na prvé jarné dni. Zoptimizuje. 



Lesná zmes. Divožienky si trhajú maliny, černice a moruše. Leto je v plnom prúde a večery sú dlhé. Sýtočervená, karmínová pre deň, temná pre noc. 





Fialková. Trochu ďalej od naturistickej, ale aj fialky majú takú farbu.

A aké sú vaše favority? Ktorými farbami si skrášľujete ústa? 



6 komentárov :

  1. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné fotky ♥ a pekná zbierka rúžov

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvělé odstíny :-).
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. predposledné dva! ten posledný je taký letný :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť