new

.

štvrtok, 25. júna 2015

Nespím na vavrínoch...skôr na kvetoch

Hello, girls. Je tu leto. Moje je sladké (začala som robiť v cukrárni), voňavé (môj muž krásne vonia a ja ho neustále fetujem) ovocné (trhovisko Miletička to istí, ale minule sme boli aj trhať jahody a vytvorila som svoj prvý jahodový domáci džem) a kvetinové (momentálne šijem letné modely z látok s farebným, extra pozitívnym florálnym dezénom).



Fixky na textil sa stali mojími kamoškami. Vykreslujem tváre lolitiek na tričká. Tento top ešte nie je v ponuke, ale má čipkovaný chrbátik a je vyrobený zo vzdušnej bavlnky. 


Kvety, kvety, kvety...



Prostredie v ktorom sa pohybujeme  nás ovplyvňuje. Napríklad, keď každý deň vidím tácku plnú okrúhlych makróniek, kreslím ich na tričko.


Harper ´s Bazaar a zmrzka s ovocím. Správna kombinácia pre letné inšpirovanie.


Takýto návrhársky notes som si dlho želala. Majú ho v Creative v Panta Rhei. Tenučké fixky sú zo Šeftu.

Rada by som vám dala do pozornosti aj môj výpredaj na sashe. Ešte tam dačo ostalo, tak si kliknite na gifko v menu a popozerajte :-)


1 komentár :

  1. teším sa na novú tvorbu :) ! ten prvý top s čipkovaným chrbátom je prekrásny!

    OdpovedaťOdstrániť