new

.

sobota, 11. júla 2015

Aj v lete v čiernom

Bolo to na strednej, dala som si na seba bielu košeľu a potom mi bolo akosi zle. Mala som po nálade. Bol to jeden z tých dní, kedy som zavrhla svoju najobľúbenejšiu čiernu a podviedla som ju s kontrastnou antonymnou súperkou. Bola to chyba. Odvtedy to nerobím. A aj keď je leto, cítim sa dobre vo svojej temnej farbe.

Toto bol jeden z tých menej teplých dní, kedy som k obľúbeným úpletovým šatám zo sekáča pridala ešte čierne silonky. Neobľubujem moc opasky, no tento z vintage shopu som si zamilovala a zvyknem ním stiahnuť všetko široké v páse.
Mojou letnou alfou a omegou sú jednoznačne slnečné okuliare, bez ktorých neodchádzam z domu. Rada nosím také trochu na štýl retro, no keďže sa všetko prísne minimalizuje, alebo tvaruje do akýchsi pseudoarchitektonických tvarov je ťažké zohnať vysnené. Skvelým kompromisom sa preto stali tieto typu clubmaster, ktoré mám z letnyhit.sk. Najviac sa mi na nich páči to, že sú čierne so strieborným akcentom a môžem k nim nosiť moje obľúbené strieborné doplnky a ešte to, že parádne držia na ksichte a nemusím neustále ukazováčikom potláčať stred smerom k nosu, lebo sa mi bežne všetky roztiahnu a šmýkajú.





Šaty: Sekáč
Opasok: Vintage shop NOX
Okuliare: letnyhit.sk
Balerínky: Gate

1 komentár :

  1. You are so gorgeous,and the picture is beautiful.

    http://www.2015baglvlouisvuitton.com

    OdpovedaťOdstrániť