new

.

nedeľa, 5. júla 2015

Mia von M

Minulý víkend som mala tú česť spoznať jednu z našich najúspešnejších tattoo modeliek. Na portál rocker.sk som s ňou urobila mini rozhovor. Povedali by ste, že táto potetovaná krásavica, ktorá sa ako jediná Slovenka dostala na titulku Inked Magazine, má už malého synčeka? Akonáhle som ju poprosila o pár záberov, profesionálne sa postavila k stene a úžasne pózovala. Keď máte takúto ženu pred objektívom, ani nemusíte vedieť fotiť, ide to samo :-)



"Každý obrázok, čo mám na sebe je niečo, čo som v reálnom živote prežila, takže celé moje telo, je nejaká reakcia na niečo, čo som zažila v minulosti. Každý obrázok patrí do nejakej časti môjho života a v reáli sa ten obrázok aj stal." Mia von M



Btw, určite čekujte jej fanpage Mia von M na FB.



4 komentáre :

  1. Tak teba keby som stretla tak sa ťa asi bojím :D Skvelé kerky! :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mia odkazuje, že ďakuje a že sa vôbec báť nemusíš :-)

      Odstrániť
  2. mňa by zaujímalo čo za kérku je tam dole nad topánkou :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mia odkazuje, že tam je napísané Fuck off and die a muertu :-)

      Odstrániť