new

.

pondelok 3. augusta 2015

Foto čriepky

Nemám rada leto. Ach, ako veľmi. Moje leto je pracovné. To otrasné horko mi roztápa mozog, berie mi inšpiráciu, slnko ma všade páli a komáre bzúúúkajú pri uchu neprestajne počas celej noci. Som strašne negatívna počas leta, radšej sa ma na nič nepýtajte, ani ma nestretnite :D
Dnes nepridávam žiadne tutti frutti slová a mohlo by vzniknúť neskutočné množstvo stĺpčekov, ktoré by niesli známky kritiky a negativizmu, tak radšej pridám fotečky :-)
Ak neznášaš leto tiež, daj koment, chcem spriaznené duše v tomto, lebo všetci sú výsostne pozitívni a hulákali by tie veci typu when áj imedžin samr, fiiil njuu enerdži..blewh...


Makrónky z mojej cukrárničky. Teším sa, keď jedného dňa bude celý môj interiér viktoriánsky...


Ovocieeeee...banánové lievance s čučkami a jahôdkami. No hej a čokoláda...jeejda!


Keď som dnes Lindu fotila v mojich šatách, tak vysvitlo, že je...no BOCIAN.



Fotili sme aj grunge. Milujem 90te roky, ktorými je inšpirovaná táto recyklovaná sukňa z kvalitnej starej džínsoviny. Prispôsobí sa postave. Pustite si Pearl Jam.

Pekné leto! 




12 komentárov :

  1. Pearl Jam pustený, leto tiež nie je moja šálka kávy a makrónky sú ako z časopisu o pečení - proste dokonalosť :)
    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, aký krásny komentárik :-) aspoň, že existuje šálka kávy :-) Ďakujem

      Odstrániť
  2. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš ��
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš ��
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš ��
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto leto ma tiež ubíja, lebo skoro stále len pracujem a je strašne horúco a ešte k tomu musím napísať do konca augusta projekt do školy :( ale nejak sa to dá prežiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach...presne, držím palce pri projekte, nech sa darí!!! :)

      Odstrániť
  6. Mně ted léto baví, ale ok jsem zticha :D jinak ty makronky, no mňam, pošli mi prosíííííííím a Linda je na fotkách úžasná ♥ hlavně ty šaty jsou božíí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dominika, ale to je okeej, samozrejme, užívaj! :-) ja sa budem tešiť v zime

      Odstrániť
  7. Ahoj :)

    Rada by som ťa pozvala na giveaway na mojom blogu.

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. You are so gorgeous,and the picture is beautiful.

    http://www.2015baglvlouisvuitton.com

    OdpovedaťOdstrániť