new

.

pondelok 17. augusta 2015

Rezané kvety či lúčna kytica?


Som mestské dievča. Rada si vychutnávam zmrzlinu a kávu na námestí, všade sa ponáhľam a keď servírujem rezané kvietky do vázičiek v kaviarni, počas doby ako sa  celé Staré mesto prebúdza, teším sa z toho. Ich vôňu síce pohltil ten ruch mesta a supermarket, ale sú žiarivé a farebné.
Som dedinské dievča. Keď vidím ovečky, tak sa teším a začnem békať, aby som ich k sebe privolala. Fascinujú ma bociany. A najradšej by som  trhala plné ruky čerstvých lúčnych kytíc, ktorých vôňa zaplaví domov a ešte dlho pripomínajú celú arómu danej lúky...

Dnes ochutnajte esenciu môjho dedinského Ja :-)


Ružový noštek.


Melanchólia margarétok.


Klišé na bodliaku.


Mama praženice.


Ľúbezný výhľad.


Kráľ ošarpanej strechy.

A čo vy a dzedzina? Či radšej Aupark? 
PS: Chystám giveaway o sukničku zo staroružovej viskózy by Vivien Mihalish. Chcete ju? Tak nažhavte Instagram :-)

13 komentárov :

  1. s těmi ovečkami dělám to samé! moc hezké fotky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, som rada, že nie som sama :-) a ďakujem

      Odstrániť
  2. "mama praženice" :D ja som z dzedziny, takže je to jasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :)

    Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mama praženice :D síce nie som z dediny ale väčšinu svojho detstva som na nej trávila :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem také vesnické děvče a přírodu miluju a za nic jiného bych neměnila, no možná za moře.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsem z dědiny hh ^^ jinak se mi moc líbí ta fotka "klišé na bodliaku" ^-^ capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. som z malého mesta, takže mám rada aj relatívny dedinský pokoj, vychádzky do prírody, ale aj kávičky ráno v meste a pod. :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.2016handbag.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi pekné fotky. Bocian na komíne nemá chybu :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť