new

.

utorok 24. novembra 2015

Inspiring of insta interiors

Ahojte!
Nadväzujem trošku na minulý príspevok, v ktorom som písala o Instagrame. Okrem toho, že táto svetovo populárna appka spĺňa funkciu vizuálneho denníčka, teší ľudí (ako som ja), ktorí prahnú po inšpirácii. Ja IG celkovo nazývam instantnou inšpiráciou. Kedysi to bolo s inšpiráciou veľmi ťažké. V antike asi chodili do prírody, lebo mali veľa času (a prírodu) a veľkí umelci si napĺňali svoje obsesie a fetiše, ktoré ich privádzali do vytŕženia, čerpajúc neskôr z neho. Muselo to byť veľmi náročné, ako fyzicky, psychicky, tak i finančne.
Instagram je preto novou možnosťou. Nájdeme na ňom všetko. Spôsoby dekorovania jedla, módu v najširšom možnom zábere od street style, cez home style až po catwalk, celebritné ksichtíky bez make-upu (pre mňa najmenej potrebné), ťuťuťuli posty v podobe domácich miláčikov a dizajn vo všetkých podobách, vrátane toho interiérového, ktorý sa stal mojou srdcovkou. A je skoro zadarmo.
Dôvod je prostý, taktiež zariaďujem byt. Chystám pre vás aj tento druh postu, teda to, ako vyzerá výsledok a čo tomu predchádzalo (nekonečné maľovanie, zametanie, hnevanie sa...) Ale najskôr inšpiračka. To najlepšie z toho, čo sledujem, čo ma inšpiruje. Možno si vyberiete aj vy.

Oonajuliar:
Totálna impozantnosť tohoto profilu tvorená zo sušených kvetiniek, listových papierov a nostalgiou nasiaknutou staručičkou romantikou, to je to hrejivé, čo sa oplatí sledovať počas decembra. S ňou si aj vy budete mať chuť vyčariť nežnučké vintage zátišia.





Champagnedeity
Aj tu vládne vintage tendencia. Pudrové farby, vôňa ruží a zlaté rámiky je to, čo robí interiér útulnejším a zároveň luxusnejším trochu iným spôsobom.



Dearlillie

Milá Lillie má dokonalú dekoráciu nad detskou postieľkou. Je to ako rokoko v 21. storočí. Myslím, že by nebolo náročné si také niečo skvostné vyrobiť z papiera. 



Deepdarktreasures
Milujem tieto potemnelé dekorácie. V takomto niečom by som vedela žiť. Pár čiernych detailov a goth style máte na dosah. Otrhaní havrani, roztečené sviečočky, pompéznosť tvarov, tajomstvo v skle, klietka a polička s fľaštičkami, v ktorých netušíme čo je.Toto ma jednoducho do smrti bude fascinovať. 





Incalico
Bábika v bežnom živote, ktorá sa obklopuje nonšalantnosťou rozkvitnutých kvetín.Všetko pôsobí utešene, staroromanticky, má to atmosféru...dievčenskú, snovú, takú odletenú z reálneho minimalistického sveta. 



A na záver ochutnávka z môjho. 


Vankúšik: Vintage shop, Textile house
Perly: Vintage shop, Textile house
Rámik: Pepco
Obrázok: Vreckový atlas chránených rastlín, antikvariát


Čierny rámik a sivá škatuľka: Pepco
Fľaštička: obchod s domácimi potrebami (asi budem zarábať elixír)
Kovová polička: IKEA



A aké dekorácie milujete vy? Čo vás inšpiruje pri tvorbe miestečka, v ktorom žijete. Akými predmetmi sa obklopujete?

2 komentáre :

  1. to sú pekné fotky, a inšpirácie, aj tie tvoje, ten obsah rámika je originálny :)

    OdpovedaťOdstrániť