new

.

sobota, 21. novembra 2015

Instalife

Helou dušičky, čo zablúdili na môj blog,
za posledné obdobie sa toho udialo celkom dosť, ale aj tak mám pocit, že som nič nestihla. To tá robota. Idete do nej, lebo chcete zarobiť a potom zrazu zistíte, že ste v nej často a nestíhate ani prať frajerove ponožky.
Akože, snažila som sa mu mnohokrát dať manuál, veď to nie je až také náročné, ale predsa to radšej urobím ja. Ja sa stavím, že aj keby sa mu podarilo tie ponožky nahádzať do práčky, pričom by vynechal niekoľko separátnych kúskov a oddelil by tak existujúce páry, a aj keby tam dal správne množstvo prášku, aviváže a aj tú tabletu proti vodnému kameňu, tak by tie ponožky zabudol zavesiť...
Život je ťažký a to nielen kvôli praniu. Aj kvôli hodinám zbytočného cestovania medzi vŕškom s háčkovacou ihlicou a vrchom so záchodovou kefou (akože, ak prídete na tento inotaj, ste dobré! :-)
A toľko času ujde v tom autobuse, v tých zápchach, v tej tme, v tej demotivačnej nálade, že už mohla byť chodba vymaľovaná a ušité závesy do kuchyne a usporiadaná skriňa či prenesená chladnička. Sny, kedy stojíte na mieste a mali by ste bežať, tak to sú presne zrkadlom týchto realít.
Neprokrastinujte, lebo sú ľudia, ktorí by najradšej kúpili váš čas a možno by ste zaň dostali viac ako za zlatý prívesok.
Chcem tým aj povedať, že počas sťahovania som zapatrošila foťáčik a mala som tam ľúbezné fotky z Viedne, čo som tu chcela zavesiť, žiaľ vizuálne žijem predovšetkým na instagrame, kde fotky fotené z mobilu majú o trošku horšiu kvalitu, ale je to taký obrazový denníček a veľmi rada do neho zaznamenávam estetické či chutné momenty.


Netušila som, že aj oranžové ruže môžu byť také pekné...


Navrhujem...tieto sú sčasti zrealizované :-)


V Cukrárni na Korze sme fotili koláčiky. Lahodný gaštanový, taký jemný na jazyku ako lupienky ruží v rukách...


Tento neuveriteľný kúsok z krepšifónu, jemnučkej čipky som objavila minule v sekáči. Totálne ma dostalo, že vyzerá ako kombinácia McQuenna a Valentina. Aj oni vrstvia transparentné materiály v tohtoročných jesenných kolekciách. 


Môj obľúbený jasmínový, ako stvorený pre jesenné dni. Snažím sa zohnať akýsi litografický fejk nakreslených botanických obrázkov a tak som objavila jeden super starý ilustrovaný atlas rastlín. Obrázky pôjdu do rámčekov. 


V Cukrárni som tento kútik nazvala že fashion, lebo sú v stolíku módne časopisy. 


Moja fav kozmetika. Vôňa čistoty v sprchovacom géli, mydielku a telovom kréme. Šatka je taktiež úlovok zo sekáča. No odolaj ružiam ♥

Majte pekné dni! Aj keď sa jeseň javí únavne a melancholicky, večere sa úplne ponúkajú na tvorenie, písanie a kreatívne realizovanie :-)




1 komentár :