new

.

streda 23. decembra 2015

Before Christmas time + winner is...

Pred Vianocami musíte urobiť nespočetné množstvo vecí:
- napísať všetky zbytočné seminárky
- vystresovať sa, že nič nestíhate
- oprať všetky várky prádla, ktoré ste nestihli doposiaľ
- zohnať škrob na závesy, ktoré napokon i tak nepôjdu vyžehliť, lebo šiť z krčivej bavlny závesy, to môže napadnúť len mňa (tak ale ten nádherný divotvorný kvetovaný dezén)
- ísť s priateľom na večeru do útulnej talianskej reštaurácie, kde je chutné jedlo a skoro ju podpáliť, aby ste tam už potom od hanby nikdy nešli
- ísť samozrejme nakupovať darčeky na poslednú chvíľu

Tento rok majú všetci tendenciu hejtovať Vianoce a dostáva ma, keď nájdem článok o tom, ako zrazu musíte vydržať s rodinou...WTF? Veď konečne s ňou môžem byť! Úprimne ľutujem takýchto negativistov, predsa tú pohodu si tvoríme samy, na čo,však, títo večne nadurdení zabúdajú. Myslia si, že Vianoce vytvoria stresujúce preplnené centrá, trápne reklamy, akciové kampane či ostatní negatívni konzumenti. To je omyl. Lenže čo, niektorí v tom klame radi ostanú a obklopia sa svojou pesimistickou bublinou, šak hou-hou, sú Vianoce, sviatky stresu.

Ja nie! Akonáhle som zaškrtla poslednú vec na svojom zozname, začína sa prežívanie tých príjemných aktivít.
Zhluk týchto  činností som vám nafotila, možno vás aj málinko inšpirujem, pokiaľ ešte nemáte zabalené darčôčky. Ja mám tento rok prudko vianočnú náladu a to asi preto, že z množstva pracovných i školských povinností, toto môžu byť dni, kedy sa všetko na chvíľočku zastaví, zatrblieta sa a nastane pokoj.

Zdobenie stromčeka


V podstate prvý stromček v mojej réžii s dostupnými ozdôbkami, ale pomaranče, mašle a biele ozdoby som vyberala sama. Najviac milujem vintage zrkadielka v sofistikovanom rámiku s brúsenou akrylovou korálkou. Budúci rok bude stromček v akrylovom znení, zoženiem viac rámčekov...tedá, dúfam :-) Tá pekná reťaz priesvitná je zo sashe od MadeByDara.

Vymýšľanie darčekov


Určite sa naskytne nešťastná náhoda v podobe deinšpiračnej chvíľky, kedy neviete vymyslieť originálny a potrebný darček. Vyriešte to balíčkom. Tieto Vianoce taký dostane mamina. Všeličo všelijaké zabalené do jednej kopy, také, čo sa jej isto zíde, je praktické i estetické. V balíčku si, napríklad, nájde viskózový jemný šálik neutrálnej farby(TIGER), soľ do kúpeľa, soľ pre pedikúrne záležitosti, vazelínu na telo, ktorá nahrádza telové krémy, hydratačnú pleťovú masku, rúž v prirodzenej telovej farbe(CATRICE), maslo na pery, sprchovací krém, sklenený pilník, hrejivé náplasti na boľavý chrbát a bavlnené gaťky(F & F).


Rodičov pod stromčekom čakajú pastelky KOH-I-NOOR, ktoré zbožňujú všetky žijúce generácie a antistresové vymaľovánky. Vždy sme radi kreslili...

Vytváranie darčekov


A aj keď možno nájdete vhodný darček, treba ho trošku zhendmejdizovať. (Hendmejdizovanie - dať komerčnému predmetu niečo zo seba) Toto som spravila s tradičným trhacím zošitom kúpeným v papiernictve. Samolepiaca fólia  a vintage menovky kúpené v ešte dávno v Lidli boli mojimi pomocníkmi. Prednú stranu som oblepila a doplnila o menovku, zviazala potrebné perá a nová vec pre vášnivú zapisovateľku je na svete!

Balenie vo vintage verzii




Ako efektne zabaliť živicový šperk akoby z minulej doby? Do rozkošného vyrobeného obalu. Potrebujete kúsok kartóna, ktorý ohnete a konce zlepíte k sebe. Napokon predný i zadný otvor rafinovane zložte do poloblúčikov. 

Balenie v rustique verzii


Pomaranče, badyán a škorica nemusia byť len prísadami do vianočného vína. Použite ich spoločne so zlatou nitkou a klasickým papierom na balenie darčekov. Darček zabalte najprv do papiera, obviažte ho niťou a zakomponujte do nej vetvičku, ktorá zostala zo zdobenia interiéru. Doplňte sušenými pomarančmi alebo korením a pridajte menovku. Rustique christmas style sa pohral aj s kútom v obývačke. 


Vytváranie menoviek


Vždy si  lámem hlavu nad tým, ako čo najefektnejšie pomenovať darčeky. Obyčajné lepky mi nestačia, chce to signatúru! Tento rok mi pomáhali pečiatky od Organizatorky. Malé papieriky sa vďaka otlačeniu vzorčeka  stali inými. 

A čo vy a zdobenie? A ako Vianoce? Tešíte sa? Púšťate si vianočného Sinatru?
 Mimochodom, sľúbila som vyhlásenie víťazky Giveaway o sukňu a tú zaslúžene vyhráva Cokinelle!!! Gratulujem a ďakujem za účasť :-*

Tak to v zdraví prežite! Papa :-)


3 komentáre :

  1. tešíím sa, tešííím! stromček máš prekrásny, a to balenie darčekov, každý jeden originál! :) ja už mám zabalené, napečené, už len užívam atmosféru :) krásne Vianoce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, teš sa a užívaj! Aj Tebe, krásne Vianoceee! :P

      Odstrániť