new

.

sobota, 27. februára 2016

Instalife vol.II

Prajem krásne sobotné podvečerie. Pridávam ďalšiu zo série instantných fotiek. Výhodou insta je, že je to rýchle. Lebo dnes je všetko rýchle a všetko nás núti sa ponáhľať. Proste aj pomalí ľudia to majú dnes ťažšie. Kým sa napíše jeden blogový príspevok, trvá to určite dlhšie ako jeden instapost, nech má aj päťsto heštegov. A preto sa stal Instagram taký populárny. Veď aj heštegy nám to vyhadzuje a to vám stačí napísať dve hlásky. Ja sa stále ponáhľam. A keďže Instagram pracuje v mojom tempe, kamoším sa s ním. 


Týmto postom si patentujem nový žáner, ktorý združuje módu a žurnalistiku do jednej entity (všímajte si, ako mi zo zúfalstva prepojiť moju záľubu s mojou povinnosťou šibe!). Dámy a páni, privítajte Módny fejtón. Nie je to žáner v pravom slova zmysle, pretože absolútne nespĺňa požiadavky žánra a už vôbec nie fejtónu. Jeho čaro tkvie v tom, že prepája kresbu s písaním. Ide o jednoduchú, možno i nedokončenú skicu, ktorá zachytáva časť istej reality, o ktorej sa snažíme premýšľať a rozvíja ju tiež napísanými myšlienkami akéhokoľvek druhu (pchee, všetci teoretici mi teraz môžu pobozkať...lebo aj ja som konečne vytvorila nejakú teóriu, ktorú sa možno jedného dňa bude dakto učiť)





Návrhy, skice, kresby. Posledné dva obrázky sa nachádzajú v sade omalovánok, ktoré som vytvorila. To znamená, že si ich môžete vyfarbiť samy. Vytvoriť si svoj vlastný príbeh a úplne sa odreagovať. 


Takto omaľovánky vyzerajú. Sú dostupné tu :)



A niečo sa aj šije. Niečo na jar. Všetko je kvetinkové, presne tak, ako jar a leto. 


Medzištádium obývky. Niekedy by som rada uverejnila aj post Before & After, aby ste videli, ako to vyzeralo na začiatku. Áno, boli tam žlté steny :D 

Ešte by som rada pridala tipy, koho sa oplatí followovať na insta. Pokojne mi aj vy do komentárov pošlite tipy na zaujímavé profily :) Ja odporúčam lallo25, čo je kreatívny riaditeľ Gucci, potom fashion blogerku Chiaru Ferragni s rovnomenným názvom profilu, a zo slovenských je mojou favoritkou Merrypapova. 

Užite si nedeľu! Ja sa chystám, pretože je to oficiálne jediný môj voľný deň. Pa!

5 komentárov :

  1. tie tvoje kresby zbožňujem! a merrypapovu sledujem tiež, je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páne jo, jsem ráda, že jsem narazila na takto talentovanou slečnu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakuujem krásne, to ma potešilo, takýto kompliment :P

      Odstrániť