new

.

štvrtok, 11. februára 2016

Mejkapartistka...alebo recenzia troch paletiek

Dnešný večer venujem ohodnoteniu troch paletiek a je to celkom horúca recenzia, pretože zrovna najlepšie ohodnotená paletka je neustále vo výpredaji na stránke parfums.sk :)
S paletkami dekoratívnej kozmetiky, predovšetkým s tými, čo obsahujú očné tiene a líčka, akoby sa vrece roztrhlo. Je to fantastický marketing, ktorý kráča ruka v ruke s youtuberkami, ktoré nadšene predvádzajú tutoriály a taktiež recenzujú. Obyčajné dievky, ako napríklad ja, z toho vyťažia tak, že nemusia byť certifikovanými mejkapartistkami, aby si mohli dovoliť zopár krásnych farieb so zrkadielkom na každodenné použite. Lebo pamätám si, že kedysi čierne obdĺžniky s okrúhlymi farebnými políčkami boli len v rukách renomovaných vizážistov a my sme mohli ochkať a túžiť.
Dnes sa môžete cítiť ako mejkapartistka, keď si kúpite jednu takúto paletku. Naskytnú sa totiž nové možnosti kombinovania, kreovania a skúšania v líčení a je to ohromná zábava!
Len podotknem, že fotky nie sú retušované, aby ste mali predstavu o reálnej podobe farieb ( a chĺpkov na mojej ruke, muhehahaha), fotila som pri okne, cez ktoré prenikalo slniečko :)



Reč bude o týchto kráskach.



Prvá paletka je od značky Essence, ktorá je voľne dostupná v drogériách a nemusím ju nijako zvlásť predstavovať. Je cenovo dostupná, práve preto ju s obľubou kupujú mladšie ročníky a študentky. Vždy, keď mi chýba nejaký základný kozmetický produkt, pokukujem po Essence. Paletka sa volá All about greys, čo je zrejmé aj z jej farebného obsahu. Má príťažlivé odtiene sivej, ktoré s obľubou používam, pretože som studený typ pleti a mám modré oči. 
Bola to moja prvá paletka a tak som z nej mala ohromnú radosť, no počas používania ma až tak veľmi neočarila. Nie je priveľmi pigmentovaná a čo ma úplne najviac rozčuľuje je prášenie, obzvlášť čiernej farby, čo je katastrofa. Rada z nej používam tie svetlejšie odtiene, no na čiernu si dávam už pozor. Nepamätám si presnú cenu, ale nebolo to viac ako 6 ečiek. 



Keď otovoríte paletku Sleek MakeUp Idivine Vintage Romance, cítite sa ako v kozmetickej rozprávke. 12 atraktívnych trblietkavých odtieňov, ktoré majú krásnu pigmentáciu, ľahko sa nanášajú vďaka maslovej konzistencii a absolútne neprášia! Fantastická je aj kombinácia hnedastých odtieňov spolu s fialovými a čiernou a sivou farbou, vďaka tomu je možné ich nádherne kombinovať a miešať, ako cez deň, tak aj večer.  Obsahujú aj zrkadielko a aplikátor. Vrelo odporúčam. Ja som paletku objednala z e-shopu  Krasotika.sk. Ja osobne ich viac používam pre výraznejšie večerné líčenie, lebo trblietkám počas dňa príliš neholdujem, každopádne, z hnedých odtieňov sa dá urobiť aj krásne prežiarené nude líčenie. Paletka stojí 10,90. Sú aj lacnejšie paletky, ale Sleek ide na istotu. 





Posledná paletka od značky Naras ma totálne dostala (teda ak môžem napísať paletka, veď to je paletisko, čekuj druhú foto, aká mega!). Najprv si ju objednala moja kamoška Mafina, pre ktorú je kozmetika menšou obsesiou, a keď som zbadala, aká je veľká, krásna, pigmentovaná a za akú cenu (4,74 eur!!!), tak som hneď klikla na Parfums.sk
Všimnite si, prosím, ako rafinovane je uspôsobená, respektíve, že očné tiene sú oveľa viac pigmentované ako napohľad výrazné farby na líčka. Najprv som sa bála tých naoko kolotočiarskych farieb, ale keď si všimnite, ako jemnulinké a pekné sú, pokojne do nich ponoríte púdrový štetec. Úžasné je, že všetky farby využijem. Nevadia mi ani modré, ani fialové, ani tehlové, zelená bude zaujímavý experiment a je tam akoby celá jedna nude paleta odtieňov, ktorým, mimochodom, v poslednom čase naozaj prichádzam na chuť. Hodia sa, totiž, k výrazným rúžom, ktoré milujem a robia prirodzený bábikovský ksichtík. Takže, ak ste paletková panna a po jednej túžite a dačo v prasiatku ostalo, odporúčam objednať. Je to veľkolepá premiéra. 

Nabudúce vám rada predvediem zázrak menom rozjasňovač :) Tak príjemné líčenie.

1 komentár :

  1. krásne paletky, ja by som tie farebné nevyužila asi vôbec :D ale tebe to ide!

    OdpovedaťOdstrániť