new

.

piatok 12. februára 2016

Vybúvaná do ružova, bez spánku, s rozjasňovačom

Počuli ste už o tom zázraku? Ráno vstanete pokrčené, nanesiete mejkap, púder, líčka, tiene, maskaru, upravíte obočie a napokon okrúhlym štetcom neobvykle lesklý púder, po ktorom vyzeráte ako najlepšie hýčkaná princezná, či žena, ktorá výdatne spala s krásnymi snami.
Volá sa to rozjasňovač, čo tvár premení na veselý rozkošný ksichtík yvbúvaný do ružova. Ak si ho správne nanesiete, nad líčka, na kosti, čo sú pod očami, tak sa slnečné paprsky budú odrážať od trblietavých pigmentov a vy zažiarite.
Rozjasňovač mi odporučila kamoška Mafina. Ona má vyhliadnuté všetky dobré youtuberské hviezdy, rada čekuje PetruLovelyHair a tie ju učia nové veci. Ona ich potom učí mňa.
Vždy som sa pod vplyvom gotického imidžu snažila tvár skôr poriadne zmatniť, ale potom prišla Mafina a keď som si dokončovala klasické líčenie do práce, prišla s rozkošným guľatým štetčekom, ktorým mi dačo naniesla nad lícne kosti a cez nos, až na jeho špičku. Keď som sa na seba pozrela do zrkadla oproti dennému slnečnému svetlu, mala som rozkošný noštek a veľmi rafinovane rozžiarenú tvár. Vtedy sa začala moja púť...za dokonalým rozjasňovačom.



Môj prvý rozjasňovač bol od značky Milani, konkrétne Milani Illuminating Face Powder. Objednala som ho z Krasotiky . Zaujal ma hneď vďaka luxusnému príťažlivému obalu a naaranžovanej štruktúre, ktorá pripomína kyticu postláčaných ruží v jednej kytici. Objednala som si tento najviac ružový, reku k studenej tvári sa hodí ružová, prirodzene ju rozjasní. Na stránke bolo síce napísané, rozjasňujúci púder, no tak sa mi páčil, že som sa nad tým nijako nezamýšľala a hneď som ho objednala, aj napriek jeho celkom progresívnej cene (9,16 eur, hupsik). Prvé maľovanie som doladila týmto úžasom, avšak nedopadlo to ružovo, hoci som bola totálne ružová! Nad ružovými líčkami bola ďalšia ružová vrstva a nos som mala tiež celý ružový. Hupsik! Nič to. Rozjasňujúci púder Milani sa stal mojím obľúbeným blush pomocníkom, používam ho teda namiesto klasických líčok a perfektne sa hodí k nude líčeniu, Ako lícenka je úplne perfektný.


Kto dnes nepozná značku MakeUp Revolution, akoby sa ani nelíčil. Ja som o nej počula, je propagovaná slušne aj blogerkami, no zatiaľ som nemala tú česť. Myslela som si, že si od nich určite objednám paletku očných tieňov, ale ako ste videli v predošlom poste, dopadlo to inak.
S ružovou som už nešpekulovala a na Parfums.sk som zvolila zlatavo-biely odtieň, Golden Lights. A hoci je tiež evidovaný ako rozjasňujúci púder, naživo som si overila jeho luminatívne účinky. Jedna vrstva stačí, je primerane pigmentovaný, pokiaľ nechcete vyzerať ako Edo Cullen za bieleho dňa, nanášajte opatrne. Stojí 5,50 eur a odporúčam ho, hlavne ak pociťujete, že v líčení treba niečo zmeniť. 


Pripájam vám fotku, ktorá je zhotovená oproti slnku, aby ste vedeli ako funguje. Tak čo, skúsite to? :)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára