new

.

nedeľa, 3. apríla 2016

Aj píšem...

..hej, teraz hlavne bakalárku. nie, počkať, tú nepíšem, tú potím. Sťa kropaje potu mi z čela udiera do klávesnice v podobe ťažkopádnych myšlienok, ktoré zabíjajú metaforickosť mojej duše svojou ráznou vecnosťou. Ale aj mikrostatusy na Twitteri napríklad. A potom príbeh. Dnes som ho po dlhom čase vyhrabala v počítači. Je to taká moja idea, pôsobiaca ešte vo svojom zárodku celkom klišéovito. Veď som žurnalistka...či? Ja ani neviem...
Ale dávam vám k dispozícii úryvok. Aby ste v rámci prokrastinovania pri písaní vašich prác mali čo robiť. Ak vás zaujme, rada pridám ďalší :)

„No vyzleč si tú hru na rokoko!“ prikázala mi a ja som začala odväzovať korzetový živôtik pod prsiami, dala dole bodkovanú hodvábnu blúzku až kým som neostala v drobnučkej čipkovanej podprsenke. Darina na mňa pozrela:
„Sranda!! Tieto podprsky teraz zachvacujú Instagram. Babka bola nadčasová v niektorých veciach.“ Poznamenala.
„Instagram?“
„O tom ti niekedy porozprávam! Alebo ti založíme rovno profil!“ žmurkla na mňa opäť s niečím koketným v oku.
Odhodila som podkolienky, riasenú sukňu do pása a vtedy mi Darina podala červený kus strečovej látky. Šaty. Jednoduché červené šaty s jednoznačným strihom, ktorý túžil obťahovať postavu.
„Vieš čo? Vyzleč aj podprsenku!“
„Akože bez nej?“
„Nieee! Dáme ti pušapku.“

Stiahla som si ramienka a keď mala predná časť čipky padnúť z mojich drobným pŕs, zakryla som si ich dlaňami. Darina mi podala podprsenku, ktorú som doposiaľ nevidela. Bola taká mohutnejšia, ale ľahká, s vankúšikmi a tiež veľmi...no erotická. Dala som si ju na seba a zaznamenala, že vytvorila super klamstvo v podobe tieňa medzi mojimi sotva postrehnuteľnými vrcholčekmi. Teraz vyzerali vyduto a žensky, že prišli príťažlivé i mne samej. Napokon som si obliekla aj šaty a potom mi moja chovankyňa odvahy vyžehlila vlasy a namaľovala oči tak, že som vyzerala nad 20.  Páčila som sa sebe. Bola som sexi, príťažlivá, zvodná. Určité časti môjho tela si žiadali o obdiv okoloidúcich očí.

....

Edi ma po chvíľke začal vyťahovať na chladnejší vzduch mesta a svojimi perami objavoval môj šteklivý krk. Oprel ma o stenu a rukami s ľahkosťou vyložil moje skrčené nohy okolo svojich bokov a pritláčal ma k stene tak vrúcne, aby som sa ani nepohla. Všetko zaklincovával naozaj slastnými bozkami a ja som plávala vo vlne vzrušenia prvý raz vo svojom živote. Potom sa rukou snažil odhrnúť obtiahnuté šaty a dostať sa k miestu, ktoré pre neho asi znamenalo Mount Everest. A vtedy som precitla. Ozvalo sa moje panenské zbabelé ja, ktoré nechcelo dovoliť žiadne dobrodružstvo. Odtrhla som od neho pery, odtrhla mu ruku z môjho stehna a pokúšala sa vymaniť z jeho objatia. Bolo to náročné, lebo ma držal uväznenú pod svojím telom a pomáhala mu aj stena za mojím chrbtom.
„Pusti ma!“ povedala som mu a nechcela som mu dovoliť už absolútne nič. Nedožičila som  mu pery a proti ďalším dotykom som sa vehementne bránila. Nakoniec sa mi podarilo dostať sa zo zviazania, ale nepríjemne som sa pritom vykydala na zem. Bola som ale šťastná, že som vonku.
„Doprdele, nevieš prestať?!“ zrúkla som na neho a prirodzené fyziologické potreby , ovplyvnené alkoholom sa začali ozývať . Povracala som sa. Normálne v tých krásnych červených šatách som hodila tyčku tak nechutnú ako kedysi keď som mala salmonelu. Opäť som zacítila chuť tequily a citróna, tentoraz však bola tak nechutná, že by som si sľúbila, že už nikdy si ju nedám. Hudba, ktorej dunenie sa ozývalo von mi burcovala v ušiach čo môjmu stavu nepomáhalo.
„Jejda, sorry!“ vystrčila som ruku na znak ospravedlnia zo svojej vracajúcej agónie.  Ani neviem či Edi bol ešte prítomný, ale počula som, ako ku mne bežia klopkajúce opätky . Dara.
„Jejda, Lola..!“ povedala s ľútosťou v hlase  a pohladila ma po vlasoch. Podala mi servítku a mne to pripomenulo 50 odtieňov sivej. Haha, že by Dara bola môj Christian Grey?

1 komentár :

  1. píš, píš, ventiluj. toto je super a chcem pokračovanie. taká oddychovka :)

    OdpovedaťOdstrániť